Тренінг на тему: «Налагодження ефективної роботи рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ»
Тренер: ДМИТРО КЛІМАНОВ- генеральний директор ТОВ РІА «К&К». Один з перших регіональних видавців України, який розробив та впровадив регіональний новинний сайт з платним доступом до контенту. Співзасновник Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП). Співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України». Успішно закінчив курс медіа-менеджменту в Ukrainian Media School спільно з Deutsche Welle Akademie. Минулого року очолювана ним «Телегазета» стала кращою міською та районною газетою України за версією Національної Спілки Журналістів України.
ПРОГРАМА
10:00 – 10:30 реєстрація учасників, знайомство, кава-брейк.
10:30 – 11:30 Аудиторія ЗМІ.
Споживчі переваги (приклади), методи вивчення.
11:30 – 14:00 Переваги і недоліки ЗМІ.
Попит і його види.
Конкурентні переваги і фактори, що впливають на споживчі переваги.
14:00 – 15:00 Обід.
15:00 – 16:00 Рекламна піраміда.
Навіщо рекламуватися в пресі?
Що ми продаємо своїм клієнтам?
16:00 – 16:20 Перерва на каву.
16:20 - 18:00 Структура доходів від реклами.
Ціноутворення. Кооперація (приклади переваг).
Прайс-лист, навіщо він потрібен?
Рекламний менеджер.
Хто він і його відповідність кваліфікаційним вимогам.