10:00, 15 травня 2017р.

Тренінг на тему: «Налагодження ефективної роботи рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ»

Тренер: ДМИТРО КЛІМАНОВ- генеральний директор ТОВ РІА «К&К». Один з перших регіональних  видавців України, який розробив та впровадив  регіональний новинний сайт  з платним доступом до контенту. Співзасновник Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП). Співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України». Успішно закінчив курс медіа-менеджменту в Ukrainian Media School спільно з Deutsche Welle Akademie. Минулого року очолювана ним  «Телегазета» стала кращою міською та районною газетою України за версією Національної Спілки Журналістів України.

ПРОГРАМА

10:00 – 10:30 реєстрація учасників, знайомство, кава-брейк.

10:30 – 11:30 Аудиторія ЗМІ.

                       Споживчі переваги (приклади), методи вивчення.

11:30 – 14:00  Переваги і недоліки ЗМІ. 

                         Попит і його види.

                         Конкурентні переваги і фактори, що впливають на споживчі переваги.

14:00 – 15:00  Обід.

15:00 – 16:00  Рекламна піраміда.

                         Навіщо рекламуватися в пресі?

                         Що ми продаємо своїм клієнтам?

16:00 – 16:20  Перерва на каву.

16:20 - 18:00  Структура доходів від реклами.

                        Ціноутворення. Кооперація (приклади переваг).

                        Прайс-лист, навіщо він потрібен?

                        Рекламний менеджер.

                        Хто він і його відповідність кваліфікаційним вимогам.

Події за сьогодні