Он-лайн освіта для закарпатців: міфи і реальність

Он-лайн освіта для закарпатців: міфи і реальність
Система онлайн-освіти з кожним роком набуває все більше прихильників. Студенти в всьому світі відзначають незаперечні її зручності:

 

Географічна доступність. Все, що потрібно, це наявність ноутбука, планшета або смартфона з виходом в інтернет. Таким чином, будь-який закарпатець може пройти курси кращих світових університетів, не полишаючи батьківщини і роботи. Відсутність прив'язки до певного місця дозволяє отримувати знання людям, яким не вдається відвідувати класичні школи і курси: молодим батькам, студентам, бізнесменам або людям з обмеженими фізичними можливостями.

Можливість самостійно визначати час занять. Ви самі вирішуєте, коли прослухати лекцію або виконати практичне завдання. Графік навчання та розподіл навантажень - повністю ваша зона відповідальності. Онлайн-навчання передбачає індивідуальний темп і підхід для кожного студента.

Вартість онлайн-навчання нижча за традиційне. Дійсно, освіта через інтернет обійдеться дешевше, ніж стаціонар або навіть заочна форма навчання в університеті. Звичайно, ціна залежить від вибору вузу або платформи, але, тим не менш, ви в будь-якому випадку заплатите менше, ніж при класичному відвідуванні вузу. Дешевизна дистанційного навчання пояснюється незначними витратами на навчальний процес такого типу.

Незважаючи на очевидні зручності віртуальної освіти, навколо нього існує безліч міфів, які часом відлякують потенційну аудиторію, пише видання Дело.

Міф №1. Класична освіта надійніша й ефективніша

По-перше, багатьох лякає момент можливого обману: за заявлену ціну я не отримаю певних знань. Звичайно, для людини, яка вперше вирішила випробувати послуги онлайн-викладання, така форма навчання не вселяє довіри. За словами співзасновника онлайн-платформи з пошуку репетиторів іноземних мов Сергія Лук'янова, варто вибирати освітні платформи з хорошою репутацією, позитивними відгуками клієнтів, і (обов'язково!) уважно вивчити договір, щоб не попастися на вудку афериста.

"Наприклад, у наших студентів є повна свобода вибору репетитора і кількості занять в курсі. Завдяки системі рейтингів викладачів, кожен може вибрати фахівця, у якого хотів би навчатися. В разі, якщо після уроку студент виявився незадоволений якістю послуг, він може поміняти репетитора або отримати відшкодування грошей в повному обсязі. Таким чином, ми покриваємо всі ризики", - коментує Сергій.

По-друге, ставиться під сумнів ефективність системи навчання в цілому. Тут варто згадати, що дистанційна освіта приносить очікуваний результат тільки в сукупності з сильною мотивацією і відповідальністю студента. Вона ефективна настільки, наскільки багато часу і сил ви в змозі приділяти заняттям.

Міф №2. Відсутність комунікації з викладачем та іншими студентами

Комунікація - те, без чого онлайн-освіту втрачає свою суть і перетворюється в самоосвіту. Кожен онлайн-студент має повноцінний доступ до викладача, навіть більшою мірою, ніж студенти аудиторних програм навчання, які можуть отримати відповіді на свої запитання тільки в рамках заняття. Клієнт платформи онлайн-навчання має всі можливості для отримання додаткової інформації в будь-який час. Крім того, як правило, існує налагоджена система комунікації між учнями за допомогою чатів, блогів, форумів. Студенти можуть обмінюватися враженнями про програму, вирішувати в діалогах хвилюючі їх питання, ділитися результатами успішності. Тут багато що залежить від самого студента: наскільки він активний в своєму прагненні пізнання і готовий добувати додаткову інформацію.

Міф №3. Онлайн-освіта не цінується роботодавцями

Згідно з дослідженням Міністерства освіти США, студенти програм онлайн-навчання показують кращі результати і мають вищі вміння порівняно з випускниками класичних університетів і коледжів. Так чи інакше, тенденція переходу освітніх процесів в онлайн-формат є абсолютно очевидною. І роботодавці, які намагаються встигнути в ногу з часом, відзначають цей факт.

Сучасні керівники довіряють онлайн-освіті і позитивно сприймають бажання співробітників її отримувати, адже це хороша можливість підвищувати кваліфікацію співробітників, не втрачаючи їх при цьому на робочому місці. Величезні холдинги і корпорації практикують залучення співробітників до програм онлайн-навчання як за вузькими професійними спрямуваннями, так і з загальноосвітніх курсів. Хоча онлайн-освіта - технологія ХХІ століття, але простота програм дозволяє навчатися людям різного віку. Тому при великому бажанні навіть 60-річний інженер здатний розібратися в інтерфейсі платформи і отримати нові знання в будь-якій сфері.

При всіх своїх плюсах, онлайн-навчання на даному етапі не може повністю замінити традиційну систему освіти, але світ технологій вдосконалюється і пропонує все нові і нові можливості отримання необхідних знань. Навчальний контент стає більш якісним, методи онлайн-викладання теж зазнають змін в кращу сторону, це сприяє збільшенню аудиторії інтернет-студентів. Активні індивіди, які не готові втрачати свій час на відвідування навчальних закладів, з радістю погоджуються на запропоновані онлайн-програми, які можна поєднувати одні з одними, при цьому без шкоди для своєї робочої діяльності.

 

06 листопада 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів