Виноградівщина презентувала перший туристичний промо-ролик і новий туристичний слоган

Виноградівщина презентувала перший туристичний промо-ролик і новий туристичний слоган
Шостого жовтня у великому залі палацу родини Перені відбулася презентація першого офіційного туристичного промо-ролика Виноградівського району. Окрім того на заході відбулася виставка картин місцевих художників, на яких були зображені місця показані у відео роботі.

 

"Ця робота – це перший із серії туристичних промо-роликів Виноградівського району. Наступні ролики розповідатимуть про красу природи Виноградівщини у різні пори року, культуру, народні звичаї та забави нашого краю, а також кулінарні родзинки району, а зокрема його еко-продукцію.",- зазначив у своїй промові голова Виноградівської райдержадміністрації Михайло Русанюк та запросив усіх до перегляду самого ролика.

Промо-ролик був не єдиною новинкою Виноградівщини-туристичної яку презентували на заході. Завідувач сектору туризму та транскордонного співробітництва районної державної адміністрації Валентина Горнецкі представила широкому загалу ще і новий туристичний слоган Виноградівського району, який є багаторівневим та пропонує туристам таку різну та багатогранну привабливість району.

- "Виноградівщина. Це варто побачити!", "Виноградівщина. Це варто відчути!", "Виноградівщина. Це варто спробувати!" - ось три основні складові туристичного салогану Виноградівського району, які закликають туристів подивитися і відчути всі принади нашого краю, а також скуштувати смак традиційної кухні.", - зазначила Валентина Горнецкі.

Насамкінець організатори презентували дату головного фестивалю Виноградівського району. "Угочаснська лоза 2018" відбудеться 5-6 травня.

vynohradivnews.in.ua

 

07 жовтня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів