ДФС Закарпаття закликає платників до уваги!
Фахівці органів ДФС повідомляють, що 15 листопада набрав чинності наказ Мінфіну від 6 червня 2017 року № 557 (далі – Наказ № 557), яким затверджено новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Зокрема, Наказом № 557 визначено, що електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі договору, що визначає взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.
Електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації XML оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС.
Автоматизована перевірка здійснюється в день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.
Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом 2-х годин із часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших 2-х годин наступного операційного дня.
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата й час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа й автора квитанції).
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник такого документа з обов'язковими реквізитами, у т.ч. з ЕЦП підписувача (підписувачів) відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Оригінал електронного документа має забезпечувати підтвердження його цілісності й справжності в порядку, визначеному законодавством (у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, у т.ч. у паперовій копії).
Варто взяти до уваги й те, що порядок передбачає введення нових форм:
1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001);
2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103);
3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401);
4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401).
На офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність >Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/) розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів.
Зверніть увагу, що Реєстр поділений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
Важливим є те, що згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації).
З текстом Наказу № 577 можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).
Джерело: ДФС у Закарпатській області
-->
До теми
- Закарпатці за 2 місяці 2024-го сплатили понад 98 мільйонів гривень земельного податку
- «Бограч-index» – березень 2024: за місяць продукти подешевшали на 7%
- Фінансові порушення майже на 25,7 мільйона гривень виявили аудитори Закарпаття за 2 місяці цього року
- Закарпатська обласна прокуратура забезпечила відшкодування до державного бюджету понад 5,8 млн грн несплачених податків
- Закарпатці боргують майже 325 млн грн майнових податків
- Грантовий конкурс від EU4Business: до 15 тисяч євро на підтримку бізнесу
- Донат у 250 000 гривень на морські дрони від релокованого на Закарпаття підприємства SHEMAX
- Закарпатці можуть отримати грант від Українського фонду стартапів та WNISEF
- У січні до місцевих бюджетів Закарпаття надійшло понад 587 млн гривень податків
- Скільки років та у якій професії варто працювати, аби швидко придбати власне житло
- Сучасне обладнання допомагає митникам виявляти приховані товари у важкодоступних місцях транспортних засобів
- Грант від Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»: cистеми кластерів управління відходами у малих, середніх громадах
- Замість "Артемсолі": чи забезпечить Закарпаття Україну "білим золотом"
- Нові меблеві фабрики, деревообробні підприємства, виробництва електроніки, алюмінієвих труб, коньячний завод – Закарпаття лідирує за кількістю новостворених виробництв
- Майже сотня закарпатців задекларували минулого року дохід у понад 1 мільйон гривень, найбагатша - ужгородка
- Закарпатські митники викрили неправомірне ввезення трьох вантажівок за заниженою вартістю
- На Закарпатті у 2023 році сплатили понад 617 млн грн військового збору
- 9 закарпатських громад готові розвивати малу авіацію спільно з івано-франківськими
- Платники Закарпаття у 2023 році сплатили понад 9,8 млрд грн ЄСВ
- На 6 млн грн деревини та паливних брикетів вилучили минулоріч закарпатські митники у порушників
До цієї новини немає коментарів