ДФС Закарпаття про електронний цифровий підпис
Фахівці органів ДФС у Закарпатській області звертають увагу, що з 11 грудня 2017 року набрали чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) у розділі «Реєстрація користувачів»: www.acskidd.gov.ua/r_kor.
Також для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС. Переглянути Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Реєстрація користувачів»: https://acskidd.gov.ua/reglament.
ДФС у Закарпатській області
До теми
- Закарпатська ДФС: перевірку чинності та терміну дії посиленого сертифіката ЕЦП можна здійснити самостійно
- ДФС Закарпаття: Що робити платнику при втраті електронного цифрового підпису
- За яких умов фізособа може отримати електронний цифровий підпис — ДФС Закарпаття
- Послуги електронного цифрового підпису. Що нового?
- Закарпатцям розповіли, як реєструвати бізнес, не виходячи з дому
- У податкову закарпатцям краще йти з трьома флешками
До цієї новини немає коментарів