Як отримати довідку про доходи через електронний кабінет?

Як отримати довідку про доходи через електронний кабінет?
Покрокова відеоінструкція.

 

Головне управління ДФС у Чернігівській області розмістило відео з поясненням, як отримати довідку про доходи через електронний кабінет.

ВІДЕО можна переглянути на сайті: http://ch.sfs.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/4337.html

Крок 1: Зайдіть на головну сторінку “Електронного кабінету платника (ЕКП)”:

• через портал ДФС України: http://sfs.gov.ua/

• або набравши в адресному рядку браузеру: http://cabinet.sfs.gov.ua

Вхід до ЕКП через веб-портал ДФС України http://sfs.gov.ua/

Головна сторінка ЕКП http://cabinet.sfs.gov.ua

КРОК 2. Увійдіть в особистий кабінет

Вхід здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/) або в банківських установах та організаціях. Зазвичай, процедура отримання ключа ЕЦП для фізичних осіб займає від 10 до 30 хвилин.

Організації та установи, які видають електронний цифровий підпис

  • АЦСК ІДД ДФС України
  • АЦСК органів юстиції України
  • ЦСК Укрзалізниці
  • АЦСК “MASTERKEY” ТОВ “АРТ-МАСТЕР”
  • АЦСК ТОВ “КС”
  • АЦСК ДП “УСС”
  • АЦСК Публічного акціонерного товариства “УкрСиббанк”
  • АЦСК ПАТ КБ “Приватбанк”
  • Акредитований центр сертифікації ключів Збройних Сил
  • АЦСК Державної прикордонної служби України
  • АЦСК ринку електричної енергії
  • АЦСК TOB “Центр сертифікації ключів “Україна”
  • АЦСК Державної казначейської служби України
  • Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ НДУ
  • АЦСК ‘eSing’ ТОВ “Алтерсайн”
  • ДП ‘Український інститут інтелектуальної власності’.

Отримання електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС України

Документи, необхідні для отримання ЕЦП фізичною особою:

  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
  • копія паспорта (копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
  • копія картки платника податків*

*- у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається. http://acskidd.gov.ua/fiz_osoba

Електронний цифровий підпис фізична особа може використовувати:

  • для отримання довідки про доходи в Електронному кабінеті, з метою:

– декларування доходів за минулий рік;

– при поданні декларації до органів соціального захисту для отримання житлових субсидій тощо;

  • для користування електронними сервісами державних органів влади та іншими послугами.

КРОК 3.Для входу в Особистий кабінет оберіть особистий електронний ключ

КРОК4.У нижньому полі введіть пароль для ключа та натисніть кнопку “Увійти”. Якщо ключ дійсний, на екрані з’явиться напис “Ключ зчитано”. ********

КРОК 5.Після ідентифікації оберіть розділ “Заяви, запити для отримання інформації”

КРОК 6. В даному розділі оберіть “Запит про суми виплачених доходів з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи…”

КРОК  7.У формі Запиту заповніть всі реквізити

Увага! Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

КРОК 8 Підпишіть запит та надішліть його

КРОК 9. Оберіть спосіб отримання відповіді

…та перевірте наявність запиту у каталозі відправлених документів, перейшовши за вкладкою “Відправлені документи”

У відповідь на відправлений запит надійде електронна квитанція, що свідчить про успішну доставку запиту на обробку Квитанцію можна переглянути перейшовши за вкладкою “Вхідні документи”.

За результатами обробки запиту до особистого електронного кабінету платника податків надходить “Відповідь про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків”, яку можна переглянути, перейшовши за вкладкою “Вхідні документи”.

Відповідь можна переглянути, скачати або роздрукувати.

Якщо виникнуть питання з приводу користування ЕКП, звертайтеся за телефоном: 0800 501007 або напишіть на поштову скриньку: [email protected].

За матеріалами ДФС України

 

28 січня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів