Закарпатські вступники в УжНУ матимуть власний електронний кабінет

Закарпатські вступники в УжНУ матимуть власний електронний кабінет
Про реєстрацію електронних кабінетів вступників на базі повної загальної середньої освіти.

 

Відповідно до Умов прийому на навчання у 2018 році реєстрація електронних кабінетів вступників буде можливою з 2 липня до 18.00 25 липня.

Звертаємо увагу: у цей період на базі приймальної комісії ДВНЗ "УжНУ" (м. Ужгород, вул. Університетська, 14) працюватиме консультаційний центр для надання допомоги вступникам. Вступники можуть звернутися до консультаційного центру з метою створення електронного кабінету, внесення заяви в електронній формі, додатку до атестату, фото, а також з будь-яких питань, що стосуються вступу на навчання.

Особистий електронний кабінет вступника - це веб-сторінка, за допомогою якої вступник подає електронну заяву до закладу вищої освіти та контролює її статус.

Порядок роботи з електронним кабінетом та подання електронних заяв визначено у Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів України в 2018 році.

Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за електронною адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua (доступний з 02 липня 2018 року)

Під час реєстрації вступник зазначає такі дані:

- адресу електронної пошти, до якої має доступ. Вказана адреса буде логіном для входу до особистого електронного кабінета. Не рекомендується реєструвати кабінет на неіснуючу або заборонену в Україні адресу електронної пошти;

- пароль для входу до особистого електронного кабінету;

- номер, пін-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;

- серію та номер атестата про повну загальну середню освіту;

- середній бал додатка до вказаного атестата, обчислений за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала. Середній бал, введений в особистому електронному кабінеті з помилкою, вступник може виправити самостійно до подання першої заяви.

Подані вступником дані перевіряються в Єдиній базі. У разі збігу даних вступника в Єдиній базі (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) він отримує на вказану ним адресу електронної пошти повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника. Строк для активації вступником особистого електронного кабінету – одна доба з моменту отримання відповідного повідомлення.

Реєстрація в Єдиній базі надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету з вказаними ним при реєстрації логіном та паролем на інтернет-сайті за електронною адресою: https://ez.osvitavsim.org.ua/.

В особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази, для можливості оперативного зв’язку навчального закладу з вступником, номери телефонів (домашній та/або мобільний) із зазначенням телефонних кодів.

Крім того, вступник завантажує скановані копії (фотокопії):

- додатка до атестата про повну загальну середню освіту;

- кольорової фотокартки розміром 3 х 4 см, що буде подаватись до закладу вищої освіти;

- якщо вступник претендує на врахування у конкурсному балі сільського коефіцієнта згідно з вимогами, зазначеними у пункті 8 розділу VІI Умов прийому, – довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207),. 

Подання електронних заяв для вступу за ступенем бакалавр (магістр медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямування) буде доступним з 12 липня до 18.00 26 липня. Для подання заяви вступник повинен буде обрати вищий навчальний заклад, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановити пріоритетність заяви для участі у конкурсному відборі для зарахування на місця за державним замовленням.

Приймальна комісія ДВНЗ "УжНУ"

 

17 червня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів