Закарпатські дороги: Одні будують, інші — руйнують!

Закарпатські дороги: Одні будують, інші — руйнують!
Основна причина руйнації дорожнього полотна — колійність та напливи на дорогах. Причина утворення таких пошкоджень – перевантажені фури, які часто-густо нехтують встановленими правилами перевезення вантажу.

 

Втім, далеко не усі перевізники дотримуються правил, котрі дозволяють зберегти дороги, а це майно людей.  Одні будують, а інші руйнують! Саме тому держава повертає собі контроль над дорогами України. В тому числі впровадженням контролю за вагою транспорту, вимагаючи від водіїв дотримуватись правила “не більше сорока тон”.

Зокрема, автомобіль одного з підприємств був по вінця завантажений зерновими з значним перевищенням норми. Лише за останні декілька діб було виявлено більше десятка схожих випадків! Наша з вами спільна відповідальність збереження доріг Закарпаття.

Управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області спільно з Патрульна поліція Закарпатської області проведено заходи документального габаритно-вагового контролю транспортних засобів, що здійснюють перевезення сільхозпродукції . Під час проведення заходів перевірено 22 транспортних засобів, в 12 транспортних засобах виявлені порушення вимог пункту 11.1 « Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 №363, згідно яких основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої затверджена даним наказом і повинна містити відомості про масу вантажу. У відповідності до статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» дане порушення передбачає адміністративно-господарський штраф у розмірі 1700 гривень.

Довідка: Чинними нормами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом із масою транспортного засобу) – не більше 40 т. До речі, зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. Для контейнеровозів – 44 т., для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами, – до 46 т. Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі: для навантаження на одиночну вісь – 11 т., на здвоєну – 16 т., на строєну – 22 т.

Джерело: САД Закарпаття

 

26 вересня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів