«Євробляхи»-пенсіонери: переважна більшість розмитнених на Закарпатті машин 2001-2005 років випуску

 «Євробляхи»-пенсіонери: переважна більшість розмитнених на Закарпатті машин 2001-2005 років випуску
Чи перетвориться Україна на кладовище іржавих «беушок»?

 

Ще трохи – і завершується пільговий період розмитнення «євроблях»:  у ДФС у Закарпатській області періодично нагадують усім власникам ввезених автомобілів, що тільки до 22 лютого 2019 року діють пільгові ставки для узаконення таких машин.

У принципі, вже на сьогодні чимала кількість закарпатців розмитнили своїх закордонних залізних коней – у ДФС у Закарпатській області навіть наводять конкретну цифру: у період з 25 листопада 2018 року, відтоді як вступив у силу Закон України №2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України», і станом на 18 січня 2019-го тільки в Закарпатській митниці оформлено 4220 транспортних засобів громадян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Понад 200 авто за день: Закарпатська митниця нагадує, що пільговий період розмитнення невдовзі закінчується!

На запит редакції Uzhgorod.net.ua у ДФС у Закарпатській області надали чітку статистику, які автомобілі розмитнюють. Так, із 4220 переважна більшість, або ж 1812 одиниць, 2001 – 2005 років випуску! Ще 630 і того старіші – 1995 – 2000 років! Тільки уявіть: більше половини розмитнених на сьогодні автівок старі-старенькі, мають в середньому 15 років і більше!

Ще 1199 авто трохи молодші, всього 2006 – 2010 років випуску. 548 автівок – 2011 – 2015  років, і всього три десятки – 2016 – 2018-го років випуску….

Сумно… І виправдовується думка, висловлена в листопаді минулого року генеральним директором Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів Олегом Назаренком. Зокрема, ще тоді він на своїй сторінці в мережі Фейсбук писав, що прийняті Верховною Радою нові Закони про зниження акцизного збору при імпорті авто дозволять ввозити "будь-які розвалюхи, що димлять і чадять".  Думку Назаренка про те, що ухвалені Радою закони швидше грають на руку ЄС, який таким чином "позбавляється" від старих машин, навіть подав УНІАН. "Україна перетвориться на смітник для вивезення євроавтошроту. І я кажу не просто про старі авто з ЄС, які можуть їздити (подібні до блях і старющі Жигулі по Україні їздять і від блях не відрізняються). Я кажу про повністю гнилий автошрот, який вже не їздить і який завозитимуть на евакуаторах в Україну наші "бізнесмени", отримуючи по 200-1000 євро повернення від ЄС утилзбору за вивезення шроту з ЄС, і здаючи шрот на металобрухт, кидаючи те, що не візьмуть (шкідливі для здоров'я компоненти) в наших лісах. Плюс у автозаводів ЄС з'являється додатковий ринок: навіть ті європейці, хто не оновлював авто, так як не знав куди сплавити старе (при забороні у нас нижче Євро 5), тепер знають куди! До нас!", - сказав Назаренко.

Що ж, слова підтверджуються…

uzhgorod.net.ua

 

18 січня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

  1. михайло 2019-01-18 / 19:38:17

    дУРНІ ЛИШЕ НЕСУТЬ СІЙ БАНДІ БАБКИ!

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*