Дмитро Тужанський про передвиборчу кампанію: «Вимагайте від кандидатів більше щирості, хай розповідають, що будуть робити»

Дмитро Тужанський про передвиборчу кампанію: «Вимагайте від кандидатів більше щирості, хай розповідають, що будуть робити»
Учора в Ужгородському прес-клубі експерти обговорювали перебіг парламентської виборчої кампанії в Ужгороді.

 

Дмитро Тужанський, політолог, керівник Закарпатської обласної організації Комітету виборців України озвучив журналістам своє бачення передвибрчох кампанії по 68-му округу.  

Так, за словами Дмитра Тужанського, парламентські вибори, на відміну від президентських, цікавіші: «…нарешті ми маємо що прогнозувати, коментувати». Загалом кампанія проходить в стандартних рамках. Кандидати зустрічаються з виборцями, колективами, мають по 5-6 зустрічей на добу. Проте кілька знакових моментів, на думку Тужанського, цю передвиборчу кампанію, вирізняють.

Перша позиція: мажоритарка – це конкретні речі, конкретний план дій, у програмах кандидатів цього бракує. У програмах превалюють загальні меседжі, заклики, плани дій на кшталт підтримки питання вступу в НАТО тощо. «Вимагайте від кандидатів більше щирості, хай розповідають, що будуть робити», - каже Тужанський.

За словами експерта, багато питань щодо якості кандидатів: «Ми говоримо про велику кількість нових облич, але хто ці обличчя? Молодь? Добре. Але спитайте в цієї молоді, що вона знає про політичний устрій в країні, спитайте, чи читали ці кандидати бодай Макіавеллі, що вони взагалі знають про політику? Що може той кандидат запропонувати, який не має уявлення про політику? Є велике питання до кандидатів у прохідних списках – чому вони вже зараз не працюють з порядком денним у парламенті? Вони вже зараз мають працювати над формуванням команди, планувати роботу. Але цього не видно. Тому велике питання до якості кандидатів. Таке враження, що партії просто хапали когось більш-меш притомного, хто би бодай не зіпсував списки, і включали їх…»

Третє питання – з чим зіштовхнуться кандидати? «Перше й основне – проблема  інерції електорату… Літо, відпустки, агресивні президентські вибори, які емоційно виснажили електорат – як людей змотивувати прийти на вибори? Це великий виклик для всіх кандидатів».

За словами експерта, дуже великий відсоток людей, які не визначилися, в Ужгороді.  Низька явка, в кінцевому підсумку, і вплине на результат.

Uzhgorod.net.ua

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

02 липня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів