Півроку динаміки: що і як змінив «АТБ» з початку 2019

Оцінила власні успіхи й ефективність у реалізації запланованих проектів і компанія «АТБ-Маркет» – багаторічний лідер вітчизняного ритейлу за товарообігом, темпами розвитку, обсягами сплати податків, кількістю супермаркетів, картою присутності, асортиментом, чисельністю працівників тощо. Так, протягом першої половини 2019 року в Україні відкрили 35 нових дискаунтерів «АТБ» європейського зразка з відповідним рівнем обслуговування, комфорту, зручності для покупця.
Мережа «АТБ» підкорила нову область, прийшла на наше Закарпаття. В Ужгороді урочисто (до Дня Конституції) відкрили перший дискаунтер у регіоні. Отож, чимала карта присутності супермаркетів, інфраструктурних об’єктів та потужностей власних виробників компанії нині охоплює вже 23 області України. Паралельно було проведено капітальну реконструкцію ще більше дюжини супермаркетів. У цьому процесі було застосовано сучасні системи енергоефективності, енергозбереження, освітлення, опалення, кондиціювання, упроваджено сміливі дизайнерські рішення. Згідно з останніми даними у 262 населених пунктах, зокрема й нашому місті, цілодобово працюють 1025 дискаунтерів найпотужнішої національної мережі «АТБ». Їхній загальний товарообіг протягом лише першого півріччя поточного року досяг 59,4 млрд грн (включно з ПДВ). Для порівняння, це перевищило аналогічні показники 2018 року майже на чверть (+ 23 %). «Ми продовжуємо динамічно розвиватись, удосконалювати й упроваджувати новітні технології, тестувати нові сервіси. Купівельні запити змінюються дуже динамічно, і наше основне завдання – завжди бути на півкроку попереду», – розповідає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ», – якщо говорити про реконструкцію дискаунтерів, то це, безумовно, капіталомісткий процес. Проте ці інвестиції цілком доцільні, оскільки оновлені супермаркети приваблюють нових покупців, зростає товарообіг і середній чек. Водночас завдяки впровадженню сучасних енергоефективних технологій помітно знижуються витрати».Ефективна діяльність драйвера української торгівлі має неабиякий вплив на економіку кожного з регіонів присутності «АТБ». Найбільший національний ритейлер наповнює бюджети різних рівнів, серед яких і наша ужгородська міська скарбниця. Тільки з початку цього року підприємства групи компаній «АТБ» сплатили 5,71 млрд грн податків та зборів (з урахуванням митних платежів). Це більше ніж протягом аналогічного періоду минулого року на 33 %. Також неабияке значення має створення нових робочих місць, яких так потребує і Закарпаття. На підприємствах та торговельних представництвах корпорації «АТБ» сьогодні працюють, отримують гідну заробітну платню, безкоштовну фахову освіту у власних навчальних центрах та якісний соцпакет більш ніж п’ятдесят тисяч українців. Компанія вже понад десять років поспіль є лідером за темпами розвитку й одним із найбільших роботодавців країни. Ця потужна команда професіоналів щоденно докладає максимум зусиль, щоб ми з вами мали можливість отримувати до власного столу більш як три з половиною тисячі найменувань (асортимент «АТБ») якісних і гарантовано свіжих продуктів за мінімальною ціною. Власне, цінова політика в «АТБ» залишається незмінною за будь-яких обставин. Вартість товарів на полицях дискаунтерів мережі завжди на 10–15 % нижча за середньоринкову. А за умови постійних акційних пропозицій і бонусних програм загальна економія для покупця може перевищити 40 %. Тримати таку високу планку дозволяє принципова позиція «АТБ-Маркет» – співпрацювати з виробниками винятково напряму. Відповідно, у супермаркеті мережі ми бачимо так звану першу ціну. До неї не увійшли чималі відсотки посередників чи представників. Зважаючи на величезні обсяги товарообігу та багаторічну ділову репутацію «АТБ», виробники й самі охоче погоджуються на поступки, пропонують вигідні та, навіть, ексклюзивні умови.
Окрім того, значно економити кошти власних покупців, яких, до речі, за останніми даними у дискаунтерів мережі нараховується більш ніж три з половиною мільйони, «АТБ» дозволяє потужне власне виробництво. До асортиментного переліку магазинів входять власні торговельні марки абсолютно всіх цінових категорій: преміальний сегмент представляє ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – ТМ «Спецзамовлення АТБ», середній – ТМ «Своя лінія», бюджетний (найбільш економний) – ТМ «Розумний вибір». Загалом власними виробниками «АТБ» у супермаркетах представлено понад 900 найменувань товарів першої необхідності та продуктів харчування. Цей так званий ексклюзивний асортимент на полицях численних дискаунтерів мережі гарантовано відповідає найвищим міжнародним стандартам якості, а коштує значно дешевше ніж усі аналоги інших брендів. Адже до його вартості не потрібно додавати видатки на транспортування, зберігання тощо. У виграші, звичайно ж, залишаються саме покупці, серед яких, віднедавна, і жителі нашого Ужгорода.Інна Холод
До теми
- Снайпер "Ярий". Молодший сержант Іван Яров переніс понад 30 операцій, але й далі влучно стріляє
- Чому військові люблять котиків? Олександр Шершун “Мер”
- «Із нашої родини воює шестеро чоловіків…» Історія бійця 128 бригади Руслана
- “Старіння” майстрів та унікальні техніки: як на Закарпатті рятують від забуття традиційні дерев’яні ремесла
- Звільнився з армії – і через місяць повернувся знов: історія військового зі 101 бригади ТрО Закарпаття
- "Я не вважаю це героїчним вчинком": ужгородка Крістіна Петрулич розповіла про нагороду "Герой-рятувальник року"
- Прикордонник «РЕМ». Василь Сідун із Дубрівки посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- Ветеран із Ужгорода Віктор Суліма: від фронту до крафтового виробництва
- "Я зрозумів, що таке бойові виїзди після того, як нас обстріляв російський танк". Історія бійця 128 бригади Андрія
- «Кожна вагітність для нас — диво»: Ганна Палагусинець про програму лікування непліддя
- “Чудова десятка” закарпатської літератури, або що варто прочитати про наш край?
- Закарпатська академія мистецтв – осередок, де формують агентів культурних змін
- "Коли ти отримав зір повторно, ти дивишся на цей замилений світ інакше": інтерв'ю з ветераном війни Михайлом Філоненком
- Був художником – став військовим. Олег з Ужгорода навіть у війську продовжує творити
- «Та котра би жона пішла в полонину?» Про що говорять біля домашньої ватри вівчарі Хустщини, які зійшли після літування
- «Моїм рідним було б ганьба, якби я став ухилянтом…» Історія бійця 128 бригади Віталія
- Правова підтримка ветеранів: які питання найбільше турбують захисників після війни
- Змінити символи війни на обереги: ужгородський скульптор створює прикраси з гільз
- Вийшло третє доповнене видання "Ужгород відомий та невідомий"
- 94 дні, чотири пари взуття і майже 400 тисяч гривень: історія благодійного походу Артема Єрохіна

До цієї новини немає коментарів