Капремонти, прибирання, будівництво в Ужгороді - про це і не тільки розповів Богдан Андріїв під час брифінгу

Капремонти, прибирання, будівництво в Ужгороді - про це і не тільки розповів Богдан Андріїв під час брифінгу
Про роботи у сфері міського господарства, капітального будівництва, поточні і капітальні ремонти, викошування трави, прибирання, утримання зелених насаджень в Ужгороді сьогодні на брифінгу розповів журналістам міський голова Богдан Андріїв. Насамперед Богдан Євстафійович звернув увагу на тему коштів на розвиток міста.

 

Зокрема, вдалося залучити близько 20 мільйонів гривень із державного фонду регіонального розвитку на капремонт вулиці Юрія Гагаріна. Уже провели тендер, визначили переможця, на сесії міської ради виділили понад 2 мільйони гривень для співфінансування. Майже 9 мільйонів гривень із цього ж фонду надійде на капремонт басейну у Класичній гімназії. З державного дорожнього фонду отримали 5 млн. грн. фінансової підтримки на капремонт частини вулиці Собранецької (від вул.Митної до провулку Тараса Шевченка), який зробили цього місяця. Маємо допомогу також на рекультивацію сміттєзвалища – 2 млн.грн. Усе це – значною мірою за підтримки депутата, голови комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій Закарпатської обласної ради Андрія Андріїва.

Міський голова розповів і про інші аспекти. Так, загальний бюджет міста – майже 1,5 мільярда гривень. Але близько 500 мільйонів – на освітню галузь, 300 – на охорону здоров’я. Близько 80 мільйонів із надходжень вилучається до державного бюджету за так званим коефіцієнтом вирівнювання, ще близько 40 мільйонів необхідно на утримання 3 профтехучилищ, хоч там навчаються переважно мешканці інших населених пунктів, а не ужгородська молодь. Отож на будівництво, реконструкцію, капітальні ремонти та інші видатки розвитку залишається близько 190 млн. грн.

На останньому сесійному засіданні прийняли рішення про здійснення запозичень – 15 мільйонів гривень. За словами Богдана Євстафійовича, про доцільність такого кроку почалися спекуляції, маніпуляції з цифрами. На отримання цього кредиту пройде прозорий конкурс і оберуть ту фінансову установу, яка запропонує найкращі умови. Ці гроші спрямують на капремонт ще однієї частини вулиці Капушанської (від вул. Тиводара Легоцького до проспекту Свободи). Бюджетний кодекс дозволяє додатково виділяти кошти на сесії міськради при перевиконанні надходжень до бюджету не менше ніж на 105%. Тому для ремонту вулиці наразі, поки таких показників не досягнуто, потрібно знайти інші джерела. «До речі, плануємо звертатися до нової Верховної Ради, аби змінити такі обмеження», – сказав міський голова.

Додав, що за рішенням депутатів підвищили і відсоток пайової участі для забудовників на розвиток міста, скажімо, лише за новобудову на вулиці Юрія Гойди сплатять близько 3,5 млн. грн. Такі надходження рішеннями сесій також будуть перерозподіляти, у тому числі й на ремонт Капушанської.

Іншим прикладом запозичень навів нові автобуси в Ужгороді. «Торік ми закупили перші 10 автобусів за кошти міського бюджету. Цього року виділили гроші на частину з іще 10-ти, а також визначили на конкурсі установу з найкращими умовами для закупівлі за лізингом, за угодою кредитування на 3 роки. Кошти поступово повернемо, а нові автобуси будуть їздити в Ужгороді вже восени. Кожен із нас, якщо хоче будуватися, зробити ремонт чи щось серйозне купити – може взяти кредит. У цьому немає нічого надзвичайного, весь світ працює на запозиченнях», – підсумував міський голова.

Джерело: прес-служба Ужгородської міської ради

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

30 липня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*