Закарпатські дорожники показали, які сучасні технології використовують при будівництві доріг

Закарпатські дорожники показали, які сучасні технології використовують при будівництві доріг
На 28 кілометрі автодороги М-24 в Мукачево монтують композитну сітку з верхнім шаром покриття 5 см, інформує Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

 

"Сучасні технології та потужна будівельна техніка застосовуюється будівельниками в ході ремонту "багатостраждалої" ділянки автодороги М-24 котра проходить через місто Мукачево.

Довідка: Сітка дорожня буває у рулонах або картах. Використовується сітка дорожня при будівництві доріг, для армування асфальтового покриття, мостобудування, будівництва аеродромів та інших галузях, де потрібно зміцнення, надійність та довгостроковість. 

Матеріал для цьго виду металевих сіток: низьковуглецевий дріт діаметром 3,0-5,0 мм, дріт ВР-1 діаметром 4-5мм (иноді дріт 6мм).

Дослідження, проведені дорожніми фахівцями, показують наступне: Армування дорожньою сіткою попереджує і зменшує виникання відображених тріщин.

Якщо і виникає незначне утворення тріщин, то воно набагато менш, чім на неармованих дорожніх покриттях. Найкращі показники отримані при армуванні дорожньою сіткою при середній товщині дроту 4 мм. При наявністі дорожньої сітки, кількість тріщин зменшилося у 8 разів порівняно з неармованими шарами покриттів. Мінімальна товщина асфальту, у випадку користування дорожньой сіткою, складає 4,5 см.

Будуємо європейську Україну разом!"

Служба автомобільних доріг у Закарпатській області

 

06 вересня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*