Закарпаття: Пенсійний фонд запровадив новий сервіс – «Признач пенсію в «один дотик»

Закарпаття: Пенсійний фонд запровадив новий сервіс – «Признач пенсію в «один дотик»
Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії через вебпортал електронних послуг Фонду – в «один дотик». Це є першим етапом впровадження системи «Е-пенсія». Про це повідомили у відділі персоналу та організаційно-інформаційної роботи головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.

 

Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, особі необхідно:

– авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису; 

– у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;

– підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;

– додавати документи (у разі потреби) можна протягом трьох місяців.

Користувачі вебпорталу отримуватимуть повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію на вебпортал в особистий кабінет, а також смс-повідомленням.

Новий сервіс призначення пенсії в «один дотик» – складова цілої системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України. Ця система включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Наступний етап впровадження системи «Е-пенсія» – створення мобільного додатку, що дозволить отримувати доступ до ресурсів вебпорталу електронних послуг Фонду з мобільних пристроїв (смартфона, планшета).

Новий сервіс дозволяє особі призначити пенсію, не виходячи з дому, відвідавши  сервісний центр Пенсійного фонду тільки для проведення ідентифікації особи.

.Упровадження системи «Е-пенсія» підвищує якість надання пенсійних послуг, значно спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, зменшує витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії тощо.

Довідково: зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, пенсіонер, застрахована особа та страхувальник можуть отримати низку сервісів. Зокрема:

– налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи); 

– отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);

– отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

– через кабінет страхувальника можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

 Відділ персоналу та організаційно-інформаційної роботи

головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області

 

19 вересня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*