Чи можливо зробити український бізнес соціально відповідальним

Чи можливо зробити український бізнес соціально відповідальним
Нещодавно відбувся «Dnipro АТВ Marathon», генеральним спонсором якого є лідер вітчизняного ринку роздрібної торгівлі – «АТБ-Маркет». Маємо наочний приклад компанії, що вибрала для себе європейську модель бізнесу, що є соціально орієнтованою, і до того ж демонструє  патріотичний характер.

 

Завдяки зусиллям «АТБ» були створені усі умови, аби у змаганнях взяли участь не тільки фізично підготовлені представники молоді, але й люди з обмеженими можливостями, пенсіонери, учасники бойових дій на сході країни та діти. Загалом цього року випробували свої сили понад 800 бігунів. Кожен учасник мав нагоду пробігти одну з дистанцій: 42 км, 21 км, 10 км, 5 км, 1,6 км (милю). Також у програмі були передбачені естафети та дитячі забіги.

Долучившись до проєкту, компанія, у якій працюють понад 60 тисяч осіб,  зокрема й мешканці Закарпаття,  фактично надала марафону загальнонаціонального значення.

«Ми пишаємося тим, що беремо участь у такому важливому всеукраїнському проєкті», – сказала Наталія Шаповалова, заступник генерального директора компанії «АТБ-Маркет».

Цього разу найпотужніший вітчизняний ритейлер  вчетверте підтримав всеукраїнську спортивну ініціативу. З 2017 року лідер галузі є генеральним спонсором марафону, проте справа не лише у фінансах. Важливим є те, що потужна підтримка драйвера української торгівлі сприяла значному розширенню кола учасників і партнерів цієї спортивної події.

Сьогодні 1026 дискаунтерів «АТБ» цілодобово працюють у 263 містах 23 областей України, у тому числі й на Закарпатті. Нагадаймо, що влітку  відкрили перший сучасний комфортний дискаунтер корпорації «АТБ» у нашій області. Обладнаний за принципово новою для нашої країни концепцією енергоефективності та зручності, він цілодобово працює у нашому Ужгороді на вул. Капушанській, 175а. Цей магазин став уже дванадцятим у переліку торговельних представництв, які з’явилися з початку року в нашому західному регіоні. Кожен  з таких дискаунтерів  пропонує покупцям понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів за цінами,  що є нижчими за середньоринкові  на 10–15%. Майже третину становить так званий ексклюзивний асортимент, який представлений товарами власних торгових марок і  власним імпортом.  Асортиментний перелік цих магазинів охоплює всі цінові категорії. Якість таких товарів і продуктів харчування не поступається якості аналогів інших брендів, а от їхня ціна може бути нижчою на 40%. У цьому вже переконалися понад три з половиною мільйони громадян у різних куточках країни, які є постійними клієнтами мережі «АТБ».

До речі, минулого року в межах «Дніпро АТБ Марафон» провели благодійну акцію «Миля добра». Усі зібрані кошти були спрямовані компанією на потреби поранених бійців, що воювали у зоні АТО,  а зараз перебувають на лікуванні в обласній лікарні.  Створений за європейським зразком спортивно-оздоровчий проект набув соціального та патріотичного значення. Наскільки сьогодні це важливо для нашого стомленого війною й економічними негараздами суспільства, напевно, розуміє кожен українець. Не принципово, де він мешкає: у Києві, Львові, Харкові, Запоріжжі, Одесі, Луцьку чи нашому Ужгороді – здоров’я нації та об’єднання людей є спільною  справою.  Марафон засвідчив, що соціальна відповідальність бізнесу не обмежується лише сплатою податків. Не менш цінними для суспільства є оздоровчі, спортивні, освітні, культурні й інші проекти, які можна назвати інвестиціями  у майбутнє.

Семен Хворостина

 

24 вересня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів