Виконком затвердив Положення про Муніципальний реєстр територіальної громади м.Ужгород

Виконком затвердив Положення про Муніципальний реєстр територіальної громади м.Ужгород
Положення про Муніципальний реєстр територіальної громади м.Ужгород затвердили сьогодні на черговому засіданні виконкому.

 

Як ідеться у документі, Реєстр ведеться з метою забезпечення обліку мешканців Ужгорода; забезпечення їх можливістю отримувати адміністративні та інші муніципальні послуги; спрощення адміністративних процедур; забезпечення надання довідок у визначених законодавством випадках.

Документи для внесення інформації у Реєстр подаються через ЦНАП, для внесення відомостей до Реєстру потрібні:

- заява за встановленою формою;

- адресна картка (форми Б) або будинкова книга;

- паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID – картки та витяги з Єдиного державного демографічного реєстру/довідка про реєстрацію особи;

- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх осіб;

- документ про право власності (користування) на житло, що виникло в установленому законом порядку до 01.01.2004 року.

Ужгородська міська рада. Офіційна сторінка

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

26 лютого 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів