Долучайтеся до голосування: ужгородці обирають туристичний логотип міста

У сучасному світі міста, як і люди, конкурують між собою. Тому створення неповторного образу міста, переданого через логотип, допоможе зацікавити туристів, підвищити впізнаваність та продемонструвати унікальність території. Наприклад, для одних Ужгород – це місто, де найгарніше квітнуть сакури, для інших – де багато міні-скульптур, а для декого – місто, де роблять найкращу каву в країні. А з чим у Вас асоціюється Ужгород? Щоб отримати відповідь на це запитання, нещодавно був оголошений конкурс з розробки концепцій туристичного логотипу та гасла міста Ужгорода. Із 12-ти надісланих пропозицій конкурсна комісія міської ради відібрала 5 фіналістів.
Тепер настав час ужгородців висловити свою думку та обрати найкращий концепт туристичного логотипу для рідного міста. Отже, запрошуємо всіх охочих долучитися до публічної консультації, яка триватиме до 30 березня 2020 року. «Оберіть концепцію туристичного логотипу міста Ужгород» із 5 запропонованих варіантів. Зробити вибір можна за допомогою ресурсу «Ваша думка» за посиланням: vdmk.org/1062 або на офіційному сайті міської ради за посиланням: https://rada-uzhgorod.gov.ua/publichni-konsultatsiyi/ або ж надіславши SMS на номер +38 (093) 177-00-35 такого змісту: «1062 пробіл та номер обраного варіанту» (вартість – за тарифами кожного з операторів). Результати публічної консультації стануть основою для прийняття рішення міською радою Ужгорода щодо логотипу та подальшого розвитку туристичного потенціалу міста. Публічні консультації – це процес комунікації між органами місцевого самоврядування та громадянами (всіма зацікавленими сторонами), за допомогою якого обидві сторони стають поінформованими про різні перспективи та пропозиції. Це інструмент, який надає можливість громадянам впливати на зміст рішень, що їх ухвалюють органи місцевого самоврядування. Довідка. Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем. Ініціатива створена в рамках діяльності ГО «ВГО «Інститут «Республіка».Пресслужба Ужгородської міської ради
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- «Бджолині крильця» родини Ленделів: від селекції карпатської бджоли до порятунку пасічників з усієї України
- Закарпатців закликають стати донорами крові напередодні різдвяно-новорічних свят
- НПП «Синевир» став місцем проведення ретриту психологічної підтримки для родин Захисників України
- Інструктор «Устім» - про навчання майбутніх операторів ССО
- «Ой, хто, хто Миколая любить»… той обов’язково дочекається його - навіть якщо він трохи затримається дорогою з Закарпаття у прифронтове прикордоння
- Поліцейські Закарпаття організували для ветеранів екскурсію на кавову мануфактуру
- Унікальна страва Полянської Гути: як готують рисильовані голубці
- Візьміть участь у майстер-класі зі створення новорічних композицій - підтримайте діток, котрі залишились без батьків
- Усіх небайдужих закликають допомогти 7-річному закарпацю, який бореться із генетичною хворобою, що поступово руйнує всі його м'язи
- Закарпатець з позивним «Беркут» врятував шістьох поранених побратимів: історія воїна Нацгвардії
- «Іграшка для воїна»: майстер-клас в Ужгородському замку
- Довга дорога до школи. Як школярі в гірському закарпатському селі ходять щодня по 8 км на навчання
- Шлях до відновлення: на Закарпатті поліцейські організували для поранених колег арттерапію
- День Миколая для вихованців Центру підтримки дітей у Домбоках
- Закарпаття посіло 7-ме місце в Україні за обсягом прийнятого в експлуатацію житла
- На Закарпатті для ромських дітей проводять спеціальні заняття для підготовки до школи
- "Я не міг загинути, коли мене чекала така дівчина": історія чопського прикордонника Євгенія
- У шести лісництвах на Закарпатті можна придбати різдвяно-новорічні ялинки
- В Ужгородському перинатальному центрі у листопаді з’явилися на світ 162 малюки
- “Дитина кожного дня просить тата”: історії жінок, чиї рідні зникли безвісти

До цієї новини немає коментарів