Термотрансферний друк — універсальна технологія брендування

Термотрансферний друк — універсальна технологія брендування
Термотрансфер — це метод нанесення принтів, який застосовується там, де інші технології просто не здатні впоратися. Він доречний для нанесення логотипів на текстильні вироби з сітчастою структурою, продукцію з виступаючими деталями, зокрема ґудзиками чи блискавками на одязі.

 

Сьогодні друк на худі, футболках, світшотах та інших речах можна здійснити саме за допомогою термотрансферного методу.

Переваги та недоліки технології

Головними перевагами цього методу є:

• зображення з високим рівнем деталізації;

• швидке нанесення — до 90 секунд на кожен екземпляр;

• зносостійкість — навіть після багаторазового прання при температурі до 80 градусів;

• необмежений розмір тиражу;

• міцне закріплення фарби на поверхні виробу.

До недоліків належать поява білястого відтінку та тріщин у ділянках згинів і розтягнення малюнка.

У разі друку на тканині низької плотності, з часом відбувається провисання матеріалу.

Особливості процесу

У процесі друку здійснюється перенесення барвника зі стрічки на поверхню для обробки. Голівка принтера прогрівається до 110 градусів, внаслідок чого стрічка плавиться, а теплий флекс переносять на етикетку. Фарбувальні стрічки виробляється із застосуванням смоли, воску або їх поєднання. Можна використовувати чорні чи кольорові фарби для оригінального декорування різноманітних виробів. Термотрансферний друк передбачає застосування деяких фактур, зокрема світловідбивних ефектів, імітації рельєфної текстури, ультрафіолетового випромінювання тощо.

Щоб принт виглядав привабливо та якісно, необхідно дотримуватися певного температурного режиму при нагріві стрічки, тиску головки обладнання та тривалості витримки фарби. 

Сфери застосування термотрансферу

Цей метод є актуальним у багатьох сферах. Найбільш розповсюдженими є такі:

• маркування непродовольчих товарів на виробничих складах з терміном придатності понад

півроку;

• виготовлення бирок для різного одягу, а також ярликів з картону;

• створення наклейок для продовольчих товарів із зазначенням термінів придатності;

• виробництво етикеток в логістиці з метою ідентифікації вантажів;

• ведення складського обліку завдяки наліпкам зі штрих-кодами;

• маркування медичних препаратів та інструментів у фармацевтиці;

• друкування контрольних браслетів, білетів для готелів і ресторанів.

Завдяки доступній вартості та високій якості готових брендованих виробів термотрансферний дру став однією з найефективніших технологій нанесення логотипів і слоганів. 

 

 

22 березня 2023р.
-->

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів