"Маркетинг продукції народних промислів"

Товариство соціокультурного розвитку "Панонія" в рамках проекту "Розвиток навиків приватного підприємництва у сфері народних ремесел, промислів у гірських населених пунктах Закарпаття" 10 – 11 червня у м. Рахів провела семінар - тренінг "Маркетинг продукції народних промислів"

 

Товариство соціокультурного розвитку "Панонія" в рамках проекту "Розвиток навиків приватного підприємництва у сфері народних ремесел, промислів у гірських населених пунктах Закарпаття" 10 – 11 червня у м. Рахів провела семінар - тренінг "Маркетинг продукції народних промислів".
Учасниками тренінгу стали народні умільці та ремісники з3-х гірських районів Закарпаття, а саме: Рахівського, Воловецького та Міжгірського, загалом у тренінгу взяло участь 25 чоловік. Окрім експертів ГО ТСКР "Панонія", участь у тренінгу взяла директор "Карпатського туристичного Центру" п. Наталя Гасюк, м. Івано – Франківськ, та директор "Агентства місцевого розвитку Чернігівщини" Олена Луцко.
Як відзначив керівник ГО "Панонія" Федір Шандор, відродження традицій та покращення туристичної інфраструктури Закарпаття у найближчі роки стане значно кращим, за рахунок зростання попиту на продукцію. сервіс та послуги з боку туристів, кількість яких, останніми роками значно зростає.
В той, же час, народні умільці відзначають незадовільний стан галузі. І чекають на підтримку та допомогу з боку різних сторін:
 Громадських організацій:
- поширення інформації про позитивний досвід проектів спрямованих на підтримку та розвиток народних ремесел як в межах України так і за кордоном;
- проведення навчальних заході та міроприємств з метою
- організація показових майстер – класів, з метою передачі досвіду. Привернення уваги до робіт народних умільців
 Держави
- Розробка державної програми розвитку галузі народних ремесел;
- Зменшення податкового навантаження на продукцію народних ремесел, та покращення механізмів для організації виставкової діяльності за кодоном;
- Створення умов для передачі досвіду від майстрів – учням
- Покращення доступу до кредитів на розвиток приватної справи
- Створення постійно діючих фестивалів, ярмарок, експозицій продукції народних умільців та ремісників;
 Бізнесу (в особі операторів туристичного ринку)
- Налагодження співпраці з готельним сектором, та сектором зеленого туризму;
- Розвиток туристичної інфраструктури (туристичні інформаційні центри, друк туристичних карт, путівників, та сервісу)
- Обмін інформацією про потреби ринку в сувенірній, ексклюзивній продукції народних умільців

За підсумками роботи семінару, розроблено графік надання індивідуальних консультацій для роботи з народними умільцями та ремісниками Рахівського, Воловецького та Міжгірського району в питаннях розвитку їх діяльності, пошуку шляхів її покращення, та створення неформальних обєднань виробників для покращення взаємодії та обміну інформацією. Розробляється графік збору інформації з метою виготовлення інформаційного інтернет порталу "Народні умільці Закарпаття" та виготовлення інформаційного, фотоілюстровнаого каталогу.
Підтримка проекту була здійснена Фондом Євразія за рахунок коштів, наданих Координатором проектів ОБСЄ в Україні та Агентством США з Міжнародного Розвитку (USAID).

 

12 червня 2006р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів