„Промоція та розвиток агротуризму та екологічного землеробства на території Східних Карпат та Молдавії”

проходитиме навчання для осіб, зацікавлених розпочати власну справу у сфері сільського зеленого туризму та екологічного землеробства

 

Шановні пані та панове!

З 8-13 жовтня 2007р. на території Закарпатської області в рамках українсько-польського проекту „Промоція та розвиток агротуризму та екологічного землеробства на території Східних Карпат та Молдавії” проходитиме навчання для осіб, зацікавлених розпочати власну справу у сфері сільського зеленого туризму та екологічного землеробства.

Навчання проводитимуть польські фахівці Товариства „В-4” (м. Жешув, Республіка Польща) у чотирьох районах Закарпаття. Учасники навчальної програми отримають не тільки основи теоретичних і практичних знань у сфері створення, ведення, сертифікації та промоції агротуристичного господарства, але й кваліфіковані консультації по підготовці індивідуальних бізнес-планів (див. Програму навчання). Участь у навчанні засвідчуватиметься дипломом.

Проект фінансується в рамках програми закордонної допомоги Міністерства закордонних справ Республіки Польщі, а також Центральноєвропейської Ініціативи - Know How Exchange Programme.

Запрошуємо до участі усіх бажаючих!

Більше інформації про проект та участь у його заходах можна отримати у офісі Міжнародної асоціації інституцій регіонального розвитку „МАІРР”, яка є реалі затором проекту з української сторони і знаходиться у м. Ужгороді, вул. Швабська, 71а/7, тел. (80312) 673593.















Програма навчання

для сільських господарів з українських Східних Карпат та Молдавії

в рамках проекту „Промоція та розвиток агротуризму та екологічного землеробства на території Східних Карпат та Молдавії”


I. ПРОГРАМНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ
1. Назва форми навчання: Курси
2. Мета навчання: Подати слухачам курс „Основи теоретичних і практичних знань у сфері створення та ведення агротуристичного господарства та екологічного землеробства”.
3. Тематика:
+ Агротуризм – створення та ведення господарства.
+ Екологічне землеробство – створення і ведення господарства.
Використання засобів місцевої культурної спадщини в пропозиції агротуристичного господарства.
+ Чому варто діяти спільно? – Форми об’єднань селян, які займаються діяльністю у сфері агротуризму та екологічного землеробства.
+ Практичні заняття про розробці індивідуальних планів розвитку господарств.
4. Тривалість та форма організації: 5-денний курс, який охоплює 40 годин дидактичних занять, заняття проводяться протягом дня, по 45 хв., 8 x 45 хв. щодня, 2 перерви по 15 хв. i одна 30 хв.

II. ПЛАН НАВЧАННЯ

ДЕНЬ I

Тематика навчання
Кількість годин
Агротуризм – створення та ведення господарства. ч.1

1. Агротуризм – основна інформація.
+ Основні поняття та дефініція туризму та агро туризму.
+ Поняття агро туристичної діяльності – правове та адміністративне регулювання.
+ Галузі науки, пов’язані з агротуризмом.
+ Види агротуризму.
+ Отримання засобів на ведення агротуристицної діяльності.

2. Як створити та вести агротуристичне господарство?
1. Що очікує турист?
# У регіоні і на селі

a) географічне положення

b) ландшафти, пейзажі

c) екологічні умови

d) загальна інфраструктура

e) туристична інфраструктура
# У садибі (агротуристичному господарстві)

a) розміщення

b) тип сільськогосподарської продукції

c) харчування

d) захист навколишнього середовища

e) влаштування гостей

f) безпека гостей
2. Підготовка місць, де можна заночувати
# Види помешкань
2. кімнати
3. окремі помешкання
4. помешкання для відпочинку
5. будиночок для відпочинку (дачний)
6. підготовка кемпінгового майданчика
# Групові помешкання
1. кімната для відпочинку
2. кухня
3. ванна
# Загальні вимоги до усіх приміщень
8
















ДЕНЬ II
Агротуризм – створення та ведення господарства. ч.2

C. Eлементи SWOT-аналізу як інструменту планування та передбачення розвитку агро туристичного господарства..

D. Як завоювати ринок?
+ Клієнтів

a) батьки з дітьми

b) старше покоління

c) групи друзів

d) любителі природи

e) іноземні туристи
+ Як рекламувати агротуризм?
1. форми реклами
2. інформація про рекламні тексти
3. безпосередня інформація для гостей
4. маркетинг агро туристичного господарства
# Ціни

a) як визначити ціну?

b) сезонні ціни

c) рентабельність, витрати, бізнес-план

d) прогноз платіжних надходжень.

3. Правові умови ведення агро туристичної діяльності.

Екологічне землеробство – створення та ведення господарства
+ Визначення екологічного господарства, види екологічної продукції, правові умови.
+ Екологічне господарство як екосистема.
+ Гармонізація рослинництва і тваринництва.
+ Переорієнтація господарства на екологічну продукцію,
+ Тваринництво у екологічному господарстві.
+ Маркетинг екологічних продуктів.
+ Рентабельність екологічного господарювання.
8

ДЕНЬ III
Використання місцевої культурної спадщини у пропозиції агро туристичного господарства.
1. Визначення основних понять
+ Визначення засобів культури.
+ Визначення засобів регіону, села, господарства.
+ Визначення ринкового потенціалу окремих складових культури – формування пропозиції на основі місцевої культури – інтерпретація засобів місцевої культури, організація свят для туристів, виробництво і продає сувенірів – промоція туристичних пропозицій.


Чому варто діяти спільно?
+ Форми об’єднань осіб, що займаються агро туристичною діяльністю чи екологічним землеробством .
+ Правові аспекти об’єднання.
+ Користь з об’єднання.
8

ДЕНЬ IV
Практичні заняття по створенню індивідуальних бізнес-планів для агро туристичних господарств 8

ДЕНЬ V
Практичні заняття по створенню індивідуальних бізнес-планів для агро туристичних господарств 8

УСЬОГО:
40
6. Методичні вказівки до проведення занять Навчання проводяться методом поєднання викладання та дисткусії, практичних занять, індивідуальних та колективних вправ, керованої дискусії.
7. Перелік необхідних дидактичних матеріалів
# Аудіовізуальна техніка: проектор, notebook,
# flipchart,
# мультимедійні презентації,
# навчальні матеріали.

 

07 жовтня 2007р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів