Переважна більшість закарпатських кав’ярень і ресторанів дурять своїх клієнтів

Лише 10% рестораторів не обманюють клієнтів – такий результат інспекції закладів громадського харчування

 

Лише 10% рестораторів не обманюють клієнтів – такий результат інспекції закладів громадського харчування

Переважна більшість кав’ярень-ресторанів дурять своїх клієнтів, недоважуванням порцій або поять простроченим спиртним, пише видання “Zakarpat.info”. Кожен четвертий ресторан обраховує своїх відвідувачів.

Перевірки ресторанам інспектори влаштовують раз на рік, а якщо на ресторан є скарги, то частіше. За 9 місяців цього року інспектори перевірили понад 400 ресторанів. У 390 з них знайшли порушення. Ціни страв у ресторанах іноді вищі, ніж у деяких країнах Євросоюзу.
Як повідомили нашому виданню в туристично-інформаційному центрі Закарпаття, з нового 2008 року на сайті tourinform.org.ua будуть публікуватися рейтинги рекомендованих і нерекомендованих закладів готельно-ресторанної сфери.

 

11 листопада 2007р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів