Туристично інформаційний центр Закарпаття створює нові можливості підвищення іміджу краю

Нова схема виконуватиме подвійну ціль, по - перше буде сприяти збільшенню продажів в кав’ярнях, а це дещо знизить негативний вплив економічної кризи, а по друге стане засобом додаткового інформування туристів, про туристичні можливості Закарпаття

 

В Ужгороді розробляється нова, інформаційно – просвітницька кампанія, спрямована на те, щоб перетворити популярні кав’ярні в неофіційні центри інформації для туристів.
Мета одна, простягнути руку допомоги туристам і, тим самим, залучити більшу кількість відвідувачів, до тих чи інших закладів було прийнято, оскільки, згідно з даними досліджень турінфоцентру, в минулому році ужгородські кав’ярні користувались неабияким попитом у туристів. За словами завідувача кафедри туризму УжНУ Ф.Шандора, Львів славиться кав’ярнями, а у Ужгород кавою. Дослідження показали, що туристи чітко відзначають, що перебуваючи в Ужгороді обов’язково слід випити запашну каву.
Керівник туристично інформаційного центру Закарпаття О.Коваль відзначає, що нова схема виконуватиме подвійну ціль, по - перше буде сприяти збільшенню продажів в кав’ярнях, а це дещо знизить негативний вплив економічної кризи, а по друге стане засобом додаткового інформування туристів, про туристичні можливості Закарпаття.
В рамках кампанії представники інформаційного центру планують запустити спеціальну сторінку на сайті www.tourinform.org.ua присвячену висвітленню інформації про кращі ужгородські кав’ярні, в перспективі і Закарпаття. Очікується, що головний туристичний інформаційний Інтернет ресурс Закарпаття стане в нагоді мандрівникам, які бажають отримати інформацію про те, де можна посмакувати запашною кавою, насолодитись атмосферою, яка відповідає таким вимогам, як затишок, зручне місцезнаходження, гарний вигляд і якісна продукція та послуги.
Організатори кампанії зазначають, що кав’ярні є ключовою частиною іміджу Ужгорода, її історії та способу життя ужгородців. Деякі кав’ярні активно використовують імідж старого міста у оформленні свого інтер’єру, і це лише посилює ефект пізнання історії, культури та традицій міста.


Вл інформація
Ужгород.нет.уа

 

03 червня 2009р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів