Між Німеччиною й Україною знову виник авіаконфлікт

Німеччина обмежила польоти українських авіакомпаній на свою територію. Україна обвинувачує німецьку сторону в порушенні міжурядових домовленостей про авіаційне сполучення.

 

Німецькі авіаслужби обмежили чартерні рейси з України в Кельн, Ганновер і Нюрнберг. Вони пояснюють свої кроки зимовим розкладом.

Разом з тим, українські авіакомпанії запевняють, що в такий спосіб Німеччина лобію? інтереси компанії "Lufthansa", яка до недавнього часу намагалася отримати додаткові рейси в Україну.

У вітчизняній службі нагляду безпеки польотів стурбовані позиці?ю офіційного Берліна. Україна готу? офіційне звернення.

[b]Давній конфлікт[/b]

Напередодні Державна служба з нагляду за забезпеченням безпеки авіації обвинуватила Німеччину в порушенні міжурядових домовленостей про авіаційне сполучення.

За словами голови Державіаслужби Володимира Максимова, між Україною і Німеччиною існу? домовленість про тижневий ліміт у 7 авіарейсів з кожної сторони.

Однак, німецька сторона, за словами Максимова, в ультимативній формі зажадала збільшити кількість рейсів для компанії "Lufthansa" на маршруті Київ-Мюнхен-Київ до 14 на тиждень.

"Ця компанія і так ? монополістом на маршруті Київ-Мюнхен-Київ, вона здійсню? на 30% більше рейсів (між двома країнами), ніж усі українські авіакомпанії разом узяті", - заявив Максимов.

Також, за словами голови Державіаслужби, Україна намагалася домовитися з Німеччиною про лібералізацію відносин і планувала скасувати деякі обмеження для українських і німецьких авіакомпаній.

Але, як повідомив Максимов, Німеччина не пішла назустріч, і в розклад на зимовий період, який почав діяти з 31 жовтня, не включила компанії "Українсько-Середземноморські авіалінії" і "Донбасаеро".

Крім того, "Міжнародні авіалінії України" і "Дніпроавіа" Німеччина включила в розклад тільки до 14 листопада, а не на весь зимовий період.

Таким чином, повідомив Максимов, німецька сторона намага?ться домогтися дозволу української сторони збільшити кількість рейсів для "Lufthansa".

За його словами, українська сторона, у свою чергу, позбавила "Lufthansa" права залишати літаки компанії в аеропорту "Бориспіль" на ніч, і попросила її у зв?язку з цим оформити інший розклад.

"Ми не ма?мо наміру давати яких-небудь преференцій компаніям, які не дотримуються принципу партнерських відносин", - повідомив Максимов.

Зазначимо, що авіаційний конфлікт між Україною і Німеччиною виника? не вперше.

Улітку цього року уряд України ввів санкції проти німецької авіакомпанії "Lufthansa", обвинувативши її в порушенні домовленостей, закріплених на міжурядовому рівні.

Таке рішення було прийняте після того, як німецька сторона заблокувала програми польотів до Німеччини українських авіакомпаній "Українсько-Середземноморські авіалінії" (UMAіr) і"Донбасаеро".

Пасажирська авіакомпанія "Lufthansa" відноситься до групи компаній "Deutsche Lufthansa AG", яка об??дну? більше 250 компаній-авіаперевізників.

"Lufthansa" працю? на українському ринку з 1991 року.

У 2003 році вона збільшила перевезення пасажирів на маршруті Київ-Франкфурт і Київ-Мюнхен на 26%, або на 23,886 тис. осіб порівняно з 2002 роком до 120,55 тис. осіб.

Підготовлено за матеріалами Українських Новин, Нового каналу.

 

02 листопада 2004р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів