Два нові радари встановлені на автошляхах Закарпаття

Вони встановлені на тих ділянках траси "Київ–Чоп", де стається багато аварій: один біля села Барвінок Ужгородського району, другий – поблизу Ракошина на Мукачівщині. Ще 4 муляжі – на інших ділянках траси. Як пояснюють працівники ДАІ, – аби водії не втрачали пильності...

 

З початку червня на трасі "Київ–Чоп" почали працювати "Гарпуни" – нова автоматична система вимірювання швидкості руху, яка має замінити попередні недосконалі радіоприлади, звані в народі "фенами".

Як розповів "Замку" старший інспектор відділу організації роботи дорожньо-патрульної служби обласного управління ДАІ Євген Носов, для доріг області закупили два стаціонарні прилади системи "Гарпун". Їх встановили на тих ділянках траси "Київ–Чоп", де стається багато аварій: один біля села Барвінок Ужгородського району, другий – поблизу Ракошина на Мукачівщині. Ще 4 муляжі – на інших ділянках траси. Як пояснюють працівники ДАІ, – аби водії не втрачали пильності.

Власне, сам по собі "Гарпун" виглядає досить непримітно, бо втиснений у невеличкий металевий антивандальний бокс. Однак перед кожним розміщений інформаційний знак, який попереджає про фото- й відеофіксацію руху.

"За інструкціями, пересувний наряд інспекторів ДАІ має перебувати на відстані не ближче 2 км від "Гарпуна". На ноутбуки наших працівників в режимі онлайн надходить інформація про водіїв, котрі перевищили швидкість і були зафіксовані приладом. Таких порушників зупиняють, пред’являючи доказ їхньої вини. "Гарпуни" настільки точні, що оскаржити їхні показники неможливо. До того ж працівник ДАІ не має жодного доступу до даних, тож не може не зафіксувати порушення чи "не помітити" його. Щовечора командир підрозділу звіряє кількість перевищень швидкості, зафіксованих "Гарпуном", і число виписаних протоколів, тому можливість зловживань зводиться до мінімуму", – розповів Євген Носов.

Тетяна ЛІТЕРАТІ

 

26 червня 2013р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів