Мукачівець ствоює шедеври аерографії на автомобілях

Як вирізнити свою річ з-поміж мільйона, зробити її помітною і яскравою, знає 23-річний мукачівець Анжей Стороженко.

 

Вже протягом 7 років він займається аерографією – поки що новим для нас видом мистецтва. «Найчастіше до мене звертаються з проханням зобразити щось на капоті автомобіля. Найкращою рекламою є мої роботи: водії бачать на вулицях яскраві авто й одразу цікавляться, хто таке втнув і чи можна щось подібне зробити й з їхньою машиною. Загалом же я беруся за різні замовлення: розмальовую задні панелі мобільних телефонів, сновборди, велосипеди, гітари, комп’ютерні «мишки» – все, що має тверду поверхню. Фарба для кожного виробу використовується різна. Наприклад, на автомобілі малюнок гарно виглядатиме й через 10 років – він не зітреться і не потьмяніє».

Анжей розповідає: у великих українських містах і за кодоном аерографісти мають куди більше клієнтів, ніж він. Однак і в нас потроху люди йдуть до того, щоб робити свої речі неповторними. Щодо тем малюнків, то дівчата найчастіше просять художника намалювати їм на телефонах чи машинах тваринок (як правило, собачок), квіточки чи пейзажі. А хлопці обирають трохи агресивніші зображення: воїнів, вовків, персонажів з фільмів жахів.

«Першою моєю роботою мав стати «удосконалений» сенсорний телефон друга. Але я його трохи зіпсував. Через фарбу на екрані друг потім не міг перевірити рахунок, хоч усе інше працювало. Товариш на мене не сердився, бо я попереджав, що так може статися. Найбільшою ж і найдорожчою моєю роботою був міні-вен, розмальований у тематиці мультфільму «Немо». Власнику авто це вартувало 1,5 тисячі доларів».

Культура/Розваги: 2

То скільки ж коштує прикрасити свою річ унікальним візерунком? Анжей каже: ціна коливається від розмірів і складності малюнку. Так, капот автомобіля він розмальовує за 75–200 доларів, цілу машину – від 750 до 2 тисяч доларів, панелі телефонів – за 50–200 гривень. А не так давно хлопцеві запропонували розмалювати холодильник – аби передня панель стала «прозорою» і було «видно», що всередині на поличках апельсини та інші продукти, а по них бігають маленькі монстрики.

«Розмальовані холодильники нині дуже популярні. Мало того – люди додумалися розмальовувати вже навіть унітази. У мене таких замовлень ще не було, але клієнти цікавилися».

Тетяна ЛІТЕРАТІ, Старий Замок

 

05 березня 2014р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів