На чому під час кризи економлять українці
З початку року українці стали менше купувати одягу та взуття.
"Окрім того, найчастіше покупці економлять на кількості товарів. Якщо раніше могли придбати одразу декілька речей з однієї товарної категорії, наприклад, сукні, то тепер кількість одиниць однієї товарної категорії в замовленні менша. Крім того, українці стали менше купувати товари не першої необхідності. До таких належать, наприклад, браслети, хусточки, обручі та інші аксесуари", - сказав директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Павло Левчук. Однак є й певні здивування -- збільшення товарних чеків на той же одяг та взуття в онлайн-магазинах, що свідчить про зміцнення довіри, плюс до цього й дешевша ціна, що в умовах кризи є значним аргументом для покупця, інформує businessUA.
Експрес онлайн
-->
До цієї новини немає коментарів