На чому під час кризи економлять українці

З початку року українці стали менше купувати одягу та взуття.

 

"Окрім того, найчастіше покупці економлять на кількості товарів. Якщо раніше могли придбати одразу декілька речей з однієї товарної категорії, наприклад, сукні, то тепер кількість одиниць однієї товарної категорії в замовленні менша. Крім того, українці стали менше купувати товари не першої необхідності. До таких належать, наприклад, браслети, хусточки, обручі та інші аксесуари", - сказав директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Павло Левчук. Однак є й певні здивування -- збільшення товарних чеків на той же одяг та взуття в онлайн-магазинах, що свідчить про зміцнення довіри, плюс до цього й дешевша ціна, що в умовах кризи є значним аргументом для покупця, інформує businessUA.

Експрес онлайн

 

23 листопада 2014р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів