Пересічники звітують про перемогу - подробиці

Пересічники звітують про перемогу - подробиці
власники всіх автомобілів, які належать до екологічних стандарів до Євро-5, будуть сплачувати 200 євро на рік за курсом НБУ (наразі це орієнтовно 500 грн в місяць, тобто 6 000 грн в рік). Плюс техогляд і страховка, яка обов'язкова при виїзді за кордон. Крім того, раз в рік вказаним автомобілям таки доведеться виїжджати за кордон.

 

У соціальній мережі Фейсбук активісти-"пересічники" повідомляють про позитивне, на їх думку, рішення щодо питання тимчасового ввезення авто на номерних знаках іноземної реєстрації. Зокрема, йдеться про те, що власники авто на іноземних номерах платитимуть певну суму щомісячно. Такої домовленості, з їх слів, досягнуто під час засідання в уряді за участі їх представників. 

Окремі домовленості працюватимуть в перший рік легалізації. Тоді як кожен наступний, як порахували "пересічники", обходитиметься власникам "іноземних" авто ще додаткових 120-150 євро.

Тобто, за 3 роки власники таких автомобілів, придбаних в середньому за 2000-2200 євро, змушені будуть сплатити половину їх вартості.

Власники автомобілів стандартів ЄВРО 5-6 змушені будуть розмитнити свої транспортні засоби.

Для легалізації транспортних засобів визначено строк в 3 місяці від часу оформлення договору придбання авто. При цьому для таких авто видаватимуться тимчасові українські номерні знаки.

Для багатьх "пересічників", для яких весь смисл оборудки полягав у мінімальній вартості придбаних авто і відсутності будь-яких платежів державі Україна, такі умови є по-суті неприйнятними, що яскраво засвідчило обговорення в соцмережах. Більшість з них констатують, що їх більше влаштовувала "пересічка" що 5 днів, а тому домовленості, досягнуті за участі активістів "пересічного" руху, вони вважають поразкою, а не перемогою.

Євро-5 - це екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин в вихлопних газах.

З 1 січня 2016 року в Україні Євро-5 вимагається для всіх імпортованих з-за кордону автомобілів. Цим, фактично, було запроваджено повну заборону на ввезення авто, що виготовлені раніше 2008/2009 року (або обов'язкове переобладнання двигуна під чинний еко-стандарт), оскільки реально екологічний стандарт Євро-5 в країнах Євросоюзу та США почав діяти в 2009 році, і відповідно, автовиробники почали випуск автомобілів з Євро-5 після 2009 року.

За матеріалами Закарпаття онлайн

 

 

23 листопада 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. Viktor 2016-11-25 / 01:22:41

    У нашій державі що не відповідає депутатам то все "для народу"коли вже цей дурдом депутатський закінчиться ще вони в єс хочуть до-би!

  2. Ужгород 2016-11-23 / 14:28:16

    Можуть собі на Х таку перемогу намотати