Наймедійніший Москаль України живе в Ужгороді і керує Закарпаттям

Наймедійніший Москаль України живе в Ужгороді і керує Закарпаттям
Геннадій Москаль став наймедійнішим головою ОДА в Україні

 

За результатами моніторингу ЗМІ, проведеному проектом «Медіатека», очільник Закарпатської ОДА став наймедійнішим серед своїх колег. Геннадія Москаля згадали в інформаційних повідомленнях 7586 разів.

Сервіс «Медіатека» спеціалізується на моніторингу та аналізу ЗМІ, надання адаптованих IT-рішень для створення персональної бази інформації онлайн- і офлайн- джерел, а також моніторингу та аналізі всіх типів соціальних медіа. Серед партнерів компанії — комерційні компанії, Кабінет Міністрів України, інтернет-видання «Телекритика» та багато інших.

Працівники проекту систематично проводять моніторинг інформаційного поля щодо згадуваності різних знакових подій і аналізують передумови її збільшення (наприклад, теоретичногоповернення Криму, надання Україні безвізового режиму), політиків (Петра Порошенка, Міхеіла Саакашвілі, НадіїСавченко) та найбільших гравців різних комерційних ринків.

19 грудня аналітики проекту опублікували на своїй сторінці в «Facebook» дослідження згадуваності очільників ОДА за 2016 рік. На їхню думку, губернатор сьогодні повинен не лише приймати важливі рішення, але й ефективно комунікувати з громадою. У тому числі, через ЗМІ.

Перше місце серед губернаторів 24областей України посів голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль. Про нього згадували в медіаполі 7586 разів. Більшу згадуваність має лише голова КМДА Віталій Кличко — 15 538 інформаційних повідомлень.

Ім’я Москаля не лише активно з’являється в локальних і всеукраїнських інтернет-виданнях. Він активно використовує соціальні мережі в своїй промоції. На сторінці очільника Закарпатської області в «Facebook» 86000 підписників. А його публікації набирають в середньому більше 1000 вподобань від інших користувачів.

Довідка:Результати сформовані при використанні системи моніторингу медіа «Медіатека», було досліджено понад 13 млн. повідомлень, з них 1,5% — стенограми ТБ, 0,7% — стенограми радіо, 2% — матеріали друкованих ЗМІ, 15,6% — повідомлення Facebook, решта — сайти онлайн-видань та інформагентств.

За матералами Дениса Старостіна, проект «Медіатека»

 

21 грудня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів