У газовиків Закарпаття — новий сервіс для споживачів

У газовиків Закарпаття — новий сервіс для споживачів
Для споживачів природного газу Закарпатської області з 10 квітня стала доступною послуга зворотнього виклику оператора контакт-центру - «Callback».

 

Відтепер усі наші клієнти можуть скористатися новим сервісом, який запроваджено в «Особистому кабінеті» споживача на сайті 104.ua.

Нова послуга - функція зворотнього виклику «Callback» - доступна усім клієнтам, які використовують веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Вона дає можливість створити заявку на такий дзвінок з боку оператора контакт-центру. Цей спосіб стане у нагоді нашим клієнтам у випадках, наприклад, якщо лінія зайнята або перевантажена, споживач не може додзвонитися або бажає зробити дзвінок за рахунок контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз».

— Пріоритетним напрямом роботи компанії є турбота про клієнта. Ми завжди намагаємося запровадити необхідні нашим споживачам сервіси, які спрощують зворотній зв’язок і, безперечно, є дуже зручними. Щодо послуги «Callback»:  у всіх мобільних операторів вхідні дзвінки безкоштовні, тобто наші клієнти не сплачуватимуть кошти оператору, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. – Незважаючи на те, що наразі послуга тестується, вже є клієнти, які встигли скористатися новим сервісом.

Зворотній дзвінок замовити дуже просто: для цього необхідно увійти у власний аккаунт на сайті 104.ua та натиснути кнопку «Зателефонуйте мені» у нижній частині сайту. Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку та зателефонує за номером телефону, який буде вказано клієнтом. Такий формат дзвінка для клієнтів газової компанії абсолютно безкоштовний.

Нагадуємо: звернувшися до контакт-центру, можна отримати відповіді на запитання, консультацію з правил безпечного користування газом, дізнатись про стан особового рахунку, передати показання лічильника газу та багато іншого.

ПАТ «Закарпатгаз» враховує всі побажання клієнтів і за можливості втілює їх «у життя». Залишити побажання щодо покращення сервісу компанії наші клієнти завжди можуть, звернувшись до операторів контакт-центру за багатоканальними номерами телефонів (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104 з 8.00 до 20.00 за к. ч.

Юрій Ломакін, фахівець із зв’язків з громадськістю ПАТ «Закарпатгаз»

 

21 квітня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів