У газовиків Закарпаття — новий сервіс для споживачів
Відтепер усі наші клієнти можуть скористатися новим сервісом, який запроваджено в «Особистому кабінеті» споживача на сайті 104.ua.
Нова послуга - функція зворотнього виклику «Callback» - доступна усім клієнтам, які використовують веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Вона дає можливість створити заявку на такий дзвінок з боку оператора контакт-центру. Цей спосіб стане у нагоді нашим клієнтам у випадках, наприклад, якщо лінія зайнята або перевантажена, споживач не може додзвонитися або бажає зробити дзвінок за рахунок контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз».
— Пріоритетним напрямом роботи компанії є турбота про клієнта. Ми завжди намагаємося запровадити необхідні нашим споживачам сервіси, які спрощують зворотній зв’язок і, безперечно, є дуже зручними. Щодо послуги «Callback»: у всіх мобільних операторів вхідні дзвінки безкоштовні, тобто наші клієнти не сплачуватимуть кошти оператору, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. – Незважаючи на те, що наразі послуга тестується, вже є клієнти, які встигли скористатися новим сервісом.
Зворотній дзвінок замовити дуже просто: для цього необхідно увійти у власний аккаунт на сайті 104.ua та натиснути кнопку «Зателефонуйте мені» у нижній частині сайту. Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку та зателефонує за номером телефону, який буде вказано клієнтом. Такий формат дзвінка для клієнтів газової компанії абсолютно безкоштовний.
Нагадуємо: звернувшися до контакт-центру, можна отримати відповіді на запитання, консультацію з правил безпечного користування газом, дізнатись про стан особового рахунку, передати показання лічильника газу та багато іншого.
ПАТ «Закарпатгаз» враховує всі побажання клієнтів і за можливості втілює їх «у життя». Залишити побажання щодо покращення сервісу компанії наші клієнти завжди можуть, звернувшись до операторів контакт-центру за багатоканальними номерами телефонів (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104 з 8.00 до 20.00 за к. ч.
Юрій Ломакін, фахівець із зв’язків з громадськістю ПАТ «Закарпатгаз»
-->
До теми
- Ужгородців запрошують завтра, 13 квітня, на гастрономічну толоку у Боздоський парк
- Ужгородців закликають утилізувати новорічні ялинки
- Куди ужгородцям нести новорічні ялинки для утилізації?
- В Ужгороді запрацював «Екологічний острівець», тут за гроші прийматимуть відсортовані відходи
- В Ужгороді вночі працюватиме спецтехніка комунальних служб, водіїв просять дотримуватися дистанції
- На вулицях Ужгорода продовжує працювати спецтехніка, водіїв просять дотримуватися дистанції
- До уваги ужгородців, які безкоштовно розмістили ВПО
- Що робити, якщо некоректно передали показники лічильника: пояснюють у Закарпатгазі
- "Закарпатгаз" закликає споживачів відмовитися від паперових квитанцій (ВІДЕО)
- Міськрада Ужгорода повертає через суд земельну ділянку, виділену "Закарпаття – Донбас"
- «Теплий дім» зекономить ужгородцям половину суми за опалення взимку
- Оплата за послугу з розподілу природного газу у форс-мажорних обставинах: роз’яснення газовиків
- Закарпатгаз: новий рік без боргів за послугу з розподілу газу зустрічатимуть лише 53% споживачів
- Ужгородці боргують водоканалу 67 мільйонів гривень
- Відмова постачальників надавати газ за нижчою ціною. Яка ситуація з у громадах Закарпаття
- Закарпатцям до уваги: до тарифу «Твій газ Рівномірний платіж» можна підключитися до 30 вересня
- На Закарпатті понад 20 000 боржникам загрожує відключення від газопостачання
- Стало відомо, коли відновлять електроенергію в знеструмлених після буревію селах Закарпаття
- Закарпатці мають сплатити 7,4 млн грн за несанкціоновані втручання у систему газопостачання
- Закарпатгаз: майже 4,6 тис судових наказів видано відносно боржників
До цієї новини немає коментарів