«Агенти» УжНУ провели бесіди з 4635-ма випускниками 11-х класів Закарпаття

«Агенти» УжНУ провели бесіди з 4635-ма випускниками 11-х класів Закарпаття
Найбільшу ставку робили на віддалені райони, які останніми роками давали університету відносно невелику кількість студентів, – Рахівський, Тячівський, Хустський, Міжгірський, Іршавський.

 

Під час засідання Вченої ради Ужгородського національного університету у четвер, 27 квітня, мабуть, найважливішим серед питань порядку денного стало обговорення результатів профорієнтаційної роботи, яку університет проводить напередодні вступної кампанії. Вперше в УжНУ робота з абітурієнтами ведеться в таких значних об’ємах, із залученням більшості факультетів та активної участі структурних підрозділів університету. Зрозуміло, що результати вжитих заходів будуть повноцінно проаналізовані після завершення вступної кампанії, однак уже зараз можна робити перші важливі висновки.

«Профорієнтація – це одне з ключових питань, над яким ми з вами маємо працювати. Скажу більше: це питання нашого виживання, нашого майбутнього – такими словами розпочав свою доповідь проректор з науково-педагогічної роботи Ігор Король. – Профорієнтація має бути на порядку денному не тільки керівництва університету, нею мають перейматися всі декани і викладачі. Всі ми повинні працювати на імідж університету».

Конкуренція за абітурієнта сьогодні надзвичайно висока. Як продемонструвало проведене опитування першокурсників УжНУ, найважливішими аргументами при виборі вищого навчального закладу для випускників шкіл стали три наступні:

-   навчальний заклад має високий рейтинг і дає якісну освіту;

-   тут є саме та спеціальність, яка зацікавила абітурієнта;    

-   тут престижно вчитися.

Ігор Іванович поінформував членів Вченої ради, що в ході цьогорічної профорієнтаційної кампанії було охоплено 164 закарпатські школи, в яких «агенти» УжНУ провели бесіди з 4635-ма випускниками 11-х класів. Найбільшу ставку робили на віддалені райони, які останніми роками давали університету відносно невелику кількість студентів, – Рахівський, Тячівський, Хустський, Міжгірський, Іршавський. Спілкувалися не тільки з випускниками, а й із 10-класниками, більшість із яких вже от-от почнуть визначатися, ким хочуть стати, і вирішувати, куди йти вчитися.

Під час дискусії, яка зав’язалася, ректор Володимир Смоланка наголосив, що в нинішній демографічній ситуації, коли з кожним роком все менше випускників, і в умовах жорсткої конкуренції за українського абітурієнта не тільки між вітчизняними, а й закордонними вишами, значення якісної профорієнтаційної роботи, проведеної вчасно, переоцінити неможливо. Тому потрібно врахувати всі критичні зауваження за наслідками проведеної кампанії, започаткувати нові форми профорієнтаційної роботи і розпочинати працювати з нинішніми 10-класниками буквально вже в червні, – резюмував Володимир Смоланка.

У підсумку Вчена рада затвердила пропозиції в максимально короткі строки підготувати нову концепцію профорієнтаційної роботи, розширити мережу дистанційних консультаційних пунктів у районах області, започаткувати та розробити нові форми і методи проведення профорієнтаційної роботи, а також скласти план підготовки і випуску рекламно-агітаційної продукції ДВНЗ “УжНУ” та медійної підтримки профорієнтаційних заходів на 2017-2018 навчальний рік.

Знову питання профорієнтаційної роботи постане на порядку денному зовсім скоро – на засіданні Вченої ради у червні.

Інформаційно-видавничий центр УжНУ

 

29 квітня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів