Закарпатський режисер закликав студентів-правників переглянути апокрифи фільмів, розміщені у вільному доступі

Закарпатський режисер закликав студентів-правників переглянути апокрифи фільмів, розміщені у вільному доступі
Як додаткові матеріали, які заінтригують тих, хто бажає дізнатися про драму героїв фільмів та захист свої прав у Європейському суді.

 

Закарпатський вчений-юрист і кінематографіст В'ячеслав Бігун на запрошення провів кінозустріч зі студентами та викладачами Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана. Глядачі переглянули три стрічки режисера з серії «Україна в Суді»: «Пенальті правосуддя», «Між пеклом і раєм», а також допрем’єрно – «Як тебе не любити…». Про це повідомляє Анна Гужва, керівник юридичної клініки університету, яка організовувала захід.

Всі стрічки основані на вибраних справах Європейського суду з прав людини, де працював В. Бігун. Так, чи не найбільш титулований український фільм про права людини «Пенальті правосуддя» розповідає про боротьбу скаліченого правоохоронцями футболіста Богдана Савіцького за підтримки його представника Романа Котика в справі «Савіцький проти України».

Нова вже визнана стрічка В. Бігуна «Між пеклом і раєм» показує першу екологічну українську справу в Європейському суді «Дубецька та інші проти України». Заради дітей спраглі справедливості активісти одного колись райського місця, зокрема родини Ваків та Дубецьких, біля хат яких виростає індустріальний монстр-забруднювач, близько 20 років намагаютьс, вивести на чисту воду державу. Ця боротьба і за права дітей завдяки юристам благодійної організації (зокрема адвоката Ярини Остапик) приводить батьків до Страсбургу.

Глядачі чи не першими змогли побачити та прокоментувати проект фільму В’ячеслава Бігуна «Як тебе не любити…». Стрічку створено за матеріалами справи «Корецький проти України», за якою Сергій Корецький, закоханий у місто ентузіаст, спільно з друзями намагається зберегти ореол корінної природи в Києві. Для цього він започатковує організацію, проте управління Міністерства юстиції відмовляється її реєструвати. Вони звертаються за допомогою до адвоката Тараса Шевченка і починається юридична боротьба, яка завершується в Європейському суді. Проходить час, а чи проходить любов? Фільми підсилює «Київський вальс» — авторська пісня Володимира Самайди.

Відповівши на численні запитання, В’ячеслав Бігун закликав студентів-правників переглянути апокрифи фільмів, розміщені у вільному доступі, — додаткові матеріали, які заінтригують тих, хто бажає дізнатися про драму героїв фільмів та захист свої прав у Європейському суді.

В’ячеслав Бігун — кінематографіст і вчений-юрист, родом із Закарпаття. Навчався й працював у провідних університетах і наукових установах (Львівський університет, Інститут держави і права НАН України, Гейдельберг, Сорбонна та ін.), юристом — в Європейському суді з прав людини. Кандидат юридичних наук, магістр кіномистецтва. Автор більше 500 публікацій й більше 10 фільмів, частина з яких представлена у вільному доступі, які за останні роки мали більше ста показів у 29 країнах і удостоєні близько 30 нагород. Найбільш продуктивний кінорежисер за даними каталогів «Українські фільми», виданих Держкіно у 2016 та 2015 рр., та Міжнародної кінобази (IMDb). В’ячеслав Бігун неодноразово відзначався і за активну популяризацію українського кіно.

 

03 травня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів