Яким бути туристичному бренду закарпатської Хустщини?

Яким бути туристичному бренду закарпатської Хустщини?
Можливо, саме Ваша ідея ляже в його основу?

 

4 травня голова РДА Назарій Павлій провів засідання комісії по розробці туристичного бренду Хустського району.

Напередодні сектором туризму Хустської районної державної адміністрації був оголошений конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) Хустського району з метою популяризації наявного туристичного потенціалу Хустщини на вітчизняному та міжнародному ринках, збільшення туристичної привабливості нашого краю.

Основні вимоги до створення логотипу та гасла - унікальність та лаконічність; поєднання та відображення природного, рекреаційного та історико-культурного потенціалу туристичної Хустщини для використання його як знаку товарів і послуг.

Термін подачі заявок сплинув 15 квітня. Та на сьогоднішній день подано всього 2 ідеї логотипу, які було розглянуто на засіданні комісії. Опісля членами комісії було прийнято рішення продовжити термін прийому конкурсних робіт до 10 серпня 2017 року.

Переможець конкурсу отримує сертифікат на 10-денне відвідування 3 особами термальних басейнів у відпочинковому комплексі “Теплі води” в с. Велятино. Фіналісти отримують сертифікати на 5-денне відвідування 3 особами термальних басейнів.

На розсуд конкурсної комісії сертифікатами на відвідування термальних басейнів можуть бути нагороджені інші учасники конкурсу.

Додамо, що крім сертифікатів у призовий фонд добавлено 5000 гривень.

Джерело: Хустський район

 

06 травня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*