В Ужгородському університеті урочисто відкрили лабораторію молекулярно-генетичних досліджень

Напередодні, на біологічному факультеті за участі керівництва УжНУ урочисто відкрито лабораторію молекулярно-генетичних досліджень при кафедрі зоології.

Важливим напрямком діяльності лабораторії є виконання комплексної наукової теми «Розробка геномних підходів для встановлення генетичного різноманіття рідкісних та ендемічних видів рослин і тварин» (науковий керівник Олексик Т.Х.), що передбачає вивчення та розробку новітньої методології і експериментальних підходів, а також створення інформаційної бази для вивчення генетичної різноманітності у популяціях рідкісних рослин і тварин Карпатського регіону.

Використання отриманих напрацювань по цій тематиці в майбутньому може бути застосоване і для медичних цілей, зокрема для визначення рідкісних і поширених алелей та спадкової чутливості до хвороб у людини, з наступним формуванням індивідуального підходу до профілактики та лікування різноманітних захворювань і розвитку персоналізованої медицини у регіоні. В перспективі на базі лабораторії розглядається можливість здійснення генетичної діагностики.

Проведення досліджень на базі нововідкритої лабораторії також дадуть змогу науковцям факультету брати участь у міжнародних науково-дослідних програмах та сприятимуть налагодженню співпраці з науковими закладами і лабораторіями інших країн. Поряд з цим, відкриття цієї лабораторії дозволить ефективніше залучати здібних студентів до виконання сучасних досліджень, що безперечно покращуватиме роботу з підготовки науково-педагогічних кадрів університету.

Про це інформує Ярослава Гасинець на своїй стрічці у Фейсбук