Деяких видів і марок пального на АЗС Закарпаття вже не зустрінеш!

Деяких видів і марок пального на АЗС Закарпаття вже не зустрінеш!
Якщо бути більш конкретним, то йдеться про оборот бензинів і дизпалива стандарту Євро-4.

 

З 1 січня 2018 року в Україні набула чинності вимога Технічного регламенту до автомобільних бензинів і дизельного палива, яка забороняє оборот бензинів і дизпалива стандарту Євро-4.

Заборона передбачає будь-які торгові операції з паливом стандарту Євро-4, відзначає галузеве видання enkorr.

Відповідна норма прописана в затвердженому урядом Технічному регламенті про вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палив.

За 11 місяців 2017 року в Україну було поставлено близько 240 тис. т білоруського дизпалива Євро-4 при загальному імпорті дизпалива за цей період 4,8 млн т. У 2017 році імпорт дизпалива Євро-4 здійснювався також і через порти (точні дані про обсяг відсутні).

Стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і дизпаливі не більше 50 ppm. Стандарт Євро-5 регламентує максимально допустимий вміст сірки – 10 ppm.

Нагадаємо, що компанія Укргазвидобування перейшла на виробництво палива стандарту Євро-5 ще в другій половині 2016 року, а Кременчуцький НПЗ – на початку 2017 року.

Джерело: enkorr

 

10 січня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*