Приймальна комісія УжНУ затвердила важливі питання вступної кампанії-2018

Приймальна комісія УжНУ затвердила важливі питання вступної кампанії-2018
У понеділок, 13 серпня, відбулось чергове засідання Приймальної комісії УжНУ. На пропозицію відповідального секретаря Приймальної комісії Петра Горвата було розглянуто й затверджено низку важливих питань вступної кампнії-2018: зарахування на місця державного замовлення вступників на основі повної загальної освіти, ОКР «кваліфікований робітник», затвердження рейтингових списків та списків рекомендованих на місця державного замовлення до вступу на основі ОС «бакалавр», зарахування за кошти фізичних і юридичних осіб на небюджетні місця конкурсних пропозицій ОКР «молодший спеціаліст», розклад вступних випробувань для аспірантури, зміна терміну другого етапу вступної кампанії.

 

Щодо затвердження списків рекомендованих на місця державного замовлення до вступу на основі ОС «бакалавр» Петро Горват зазначив: «Згідно правил прийому сьогодні ми маємо оприлюднити список рекомендованих до зарахування на місця державного замовлення до вступу на основі ОС «бакалавр» на основі відкритого конкурсу. Всі списки підготовлені відбірковими комісіями. Перед публікацією списки ще раз перевіримо для усунення будь-яких помилок. Пропонується рейтингові списки затвердити, надати рекомендації у рамках доведеного обсягу державного замовлення, оприлюднити списки, а також є прохання до конкурсної комісії про перерозподіл місць на деяких факультетах».

Розклад вступних випробувань до аспірантури запропонував проректор з наукової роботи Ігор Студеняк: «Згідно правил прийому ми повинні провести вступні випробування з 27 серпня по 7 вересня, а зарахування не пізніше 14 вересня. Пропонуємо для перехресного вступу провести випробування 31 серпня, філософія 3-4 вересня, іноземні мови 5 вересня, спецпредмет 7 вересня».

Наступне засідання Приймальної комісії відбудеться 15 серпня о 10:00.

Інформаційно-видавничий центр УжНУ

 

13 серпня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів