На Закарпатті спекулюють з рекламоносіями

Від тридцяти до п’ятдесяти тисяч гривень щомісяця втрачає загальний бюджет Закарпатської області через ненадходження до бюджету коштів з податку на рекламу та оренди землі, на якій розташовані зовнішні рекламоносії.

 

Такі цифри вчора на прес-конференції назвав виконавчий директор асоціації зовнішньої реклами Закарпаття Володимир Маслов. За його словами, на Закарпатті працюють близько 50 представників рекламного бізнесу. Згідно з даними незалежного моніторингу, проведеного Асоціаці?ю, в області розташовані й функціонують 700 біл-бордів, 250 сіті-лайтів міського формату, які ? основними позиціями у рекламному бізнесі області. ? проблем з такою невеликою. Порівняно з іншими областями, кількістю рекламоносіїв, чомусь не обібратися. Коменту? Володимир Маслов: "Питання надходження коштів до бюджету від оренди землі, а також відрахування відсотка з реклами ? дуже важливим. У нас ? дані, що не всі представники рекламного бізнесу, які працюють у цьому полі, платять належним чином до бюджету. Це ? мало того, що грубим порушенням законів, від цього страждають бюджети міст, райцентрів.
За словами директора асоціації, хай названі суми ? 30?50 тисяч гривень ? і не ? бозна якими високими, однак вони могли б піти на вирішення тих чи інших нагальних соціальних та економічних проблем органів місцевого самоврядування. Згідно з тими ж таки даними незалежного моніторингу, близько 300 конструкцій зовнішньої реклами в Закарпатській області встановлені або незаконно, або ж за них не платять передбачені чинним законодавством відрахування.
Однак ? ще одна сутт?ва проблем, яка наразі дуже хвилю? Асоціацію. Йдеться про порушення з боку органів місцевого самоврядування з приводу надання дозволів на встановлення рекламоносіїв на землях ті?ї чи іншої громади.

 

09 листопада 2005р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. 2005-11-09 / 15:10:00

    Жодна копійка від реклами не пропадає!
    Всі гроші в кишенях конкретних людей(родичі яких вже глибоко імплантовані в цей бізнес)
    А повний профан в цій галузі Маслов дуже добре знає кому і скільки треба заносити бо заносив заносить і буде заносити, інакше зразу буде видно що дебіл. Воно і так видно, алеж дебіл корисний для функціонерів.
    Обізнанні люди (які того Маслова на поріг своїх агенцій не пускають) можуть докладно розповісти як в Ужгород прийшли мукачевські та інші носії, що само по собі ганьба а в майбутньому мала рекламна катастрофа. Є призвіща суми грошей та і свідко також. На носі вибори, от і почитаємо коли, як і за скільки.