Як писати у соцмережах, аби вас дійсно почули?
Якщо ви розумієте, що соцмережі – сильний маркетинговий інструмент, тоді ця стаття для вас. Про що писати і говорити в соціальних мережах, щоб вас дійсно почули?
1. Публічність mode on. Вітаю, ви встали на стежку публічності. Звичайно, ми поки не говоримо про мільйони підписників і пропозицій про співпрацю кожні 10 хвилин. І будемо відверті: у кожного свій рівень публічності. Для кого-то кількість підписників зовсім не важлива, а необхідно просто бути «в темі». Публічність в соцмережах означає, що інтернет пам'ятає все. Тому зайвий раз подумайте перш ніж публікувати що-небудь. Припустимо, ви хочете в топ-менеджмент іноземної компанії, а на сторінці у вас – фотографії зі студентської вечірки, де ви не в найкращому світлі. Чи вплине це на ваш імідж перед потенційними співробітниками? Не сперечатимусь: потрібно показувати, що «ніщо людське нам не чуже», а й «людське» має відповідати вашому іміджу і подальшій8 стратегії розвитку.
Також кожне слово в соціальних мережах може бути використано, немов в суді, проти вас. Тому якщо не розумієтеся на політиці, уникайте «хайпу» на цій темі. Оберіть 2-3 теми, які вам близькі, і «бийте» по них: публікуйте новини зі своїми коментарями, цікавтеся думкою інших користувачів і діліться корисними матеріалами або порадами.
2. Візуал має значення. Зараз епоха кліпового мислення. Це пов'язано з тим, що кожні два роки обсяг інформації в Мережі збільшується в 2 рази. Тому мозок обирає з усього обсягу тільки важливі або яскраві фрагменти. Все інше просто ігнорується. Тому пам'ятайте, що у вас є всього 8 секунд, щоб привернути увагу користувачів за допомогою картинки або заголовка, що чіпляє. Також ваша сторінка має виглядати як вітрина магазину, щоб привернути увагу користувача, що «проходить повз». Дивуйте своїм способом життя, діліться емоціями, лайфхаками і досвідом. Однак не плутайте це з життям напоказ, коли так звані бізнес-тренери або «успішні» підприємці орендують дорогі машини, щоб показати «красиве життя». Фальш рано чи пізно розпізнається.
3. Пиши-скорочуй-спрощуй. «Спрощувати» не означає робити текст примітивним. Якщо ви просто набираєте знаки і сподіваєтеся «взяти» читача обсягом, то ці прийоми вже не працюють. 3-4 додаткові рядки «про все і ні про що» не зроблять ваш проект більш затребуваним або респектабельним. Якщо текст не «живе» без непотрібних деталей і подробиць, значить з ними можна прощатися. Важливі сенс і основна ідея тексту, а не тритомний твір на вільну тему. Головна думка пропозиції або переваги проекту повинні завжди описуватися на початку посту.
4. Розповідай історії. Писати потрібно не те, що хочеться, а те, що захочуть прочитати. Найбільше люди люблять історії та дискусії. Використовуйте особистий досвід, щоб залучати і розважати людей. Історії можуть ділитися на кілька типів, наприклад, про те, хто ви, чим займаєтеся, демонстрації цінностей або мотивації. Також ви можете ділитися повчальними кейсами або своїм баченням різних ситуацій, в яких розбираєтеся або готові розібратися. Історії викликають довіру користувачів. Для подачі інформації використовуйте традиційну «піраміду» – заява, аргументація, висновок – базова схема, вивчена в школі. І не бійтеся використовувати різні точки зору в своїй розповіді.
5. Пам'ятай про час і авторитети. Законами часу підкоряються і соціальні мережі. Так, ви повинні розуміти, коли ваша цільова аудиторія «зависає» в Facebook або Instagram. Наприклад, у Facebook раджу публікувати пости між 9-10 ранку, коли вітається перша чашка кави на робочому місці. А вечірні роздуми залиште на 20-22 години. Також люди досі «клюють» на впізнаваних або відомих людей. Не бійтеся робити з ними фотографії та інтерв'ю. Тільки, будь ласка, не пишіть: «Бред Пітт підійшов до мене за автографом» або «З Бредом Піттом». Це і так всі побачили. І навряд чи люди повірять, що Бред Пітт не обійшовся без вашого автографа. Подібні жарти не смішні вже років десять. Однак якщо ви поділитеся «корисними», наприклад, «Топ 5 инсайтів, які я почув від Бреда Пітта» або «Чому Бред Пітт перестав користуватися соцмережами?», І розкажете історію – тоді цей пост приверне увагу.
-->
До теми
- Патрульна поліція Закарпаття наголошує водіям на дотриманні правил дорожнього руху!
- У трьох закладах Закарпаття можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті
- Техобслуговування газових мереж багатоквартирних будинків: що треба знати закарпатцям
- Прості звички, які можуть врятувати життя - поради від закарпатських патрульних
- Як часто можна робити масаж: це потрібно знати всім
- Гроші на картку від супермаркету: закарпатців попереджають про нову шахрайську схему
- Закарпатські патрульні нагадали про дії велосипедиста під час проїзду пішохідних переходів
- Коли та як садити зелень у відкритому ґрунті
- Донатити на захист України: рекомендації від кіберполіції, як не стати жертвою шахраїв
- Як прати фіранки, щоб їх не довелося прасувати: 6 простих правил
- Закарпатські патрульні нагадують про кілька простих звичок, які можуть врятувати життя
- Три косметичні засоби, які ви швидше за все використовуєте неправильно
- Санаторій «Теплиця»: відкриття закарпатських мінеральних джерел
- Як припинити весь час думати про погане: шість дієвих практик
- Як варити смачний рис: способи і пропорції для різних видів крупи
- Що можна і не можна готувати в алюмінієвому посуді?
- Патрульна поліція нагадує: за певних умов у випадку ДТП можна заповнити європротокол
- Чому хліб потрібно починати різати посередині: неочікуване пояснення — але це дійсно практично
- Поліція Закарпаття нагадує: будьте обачні при купівлі дороговартісних товарів із-за кордону
- Як правильно заводити автомобіль в мороз: всі поради, які потрібно знати
До цієї новини немає коментарів