Як писати у соцмережах, аби вас дійсно почули?

Як писати у соцмережах, аби вас дійсно почули?
Є три типи людей. Одні намагаються вести соціальні мережі професійно і розуміють важливість онлайн-іміджу. Другі використовують соцмережі для спілкування з друзями і постингу мемів. Треті не звертають на них жодної уваги, просто зареєструвалися і періодично перевіряють.

 

Якщо ви розумієте, що соцмережі – сильний маркетинговий інструмент, тоді ця стаття для вас. Про що писати і говорити в соціальних мережах, щоб вас дійсно почули?

1. Публічність mode on. Вітаю, ви встали на стежку публічності. Звичайно, ми поки не говоримо про мільйони підписників і пропозицій про співпрацю кожні 10 хвилин. І будемо відверті: у кожного свій рівень публічності. Для кого-то кількість підписників  зовсім не важлива, а необхідно просто бути «в темі». Публічність в соцмережах означає, що інтернет пам'ятає все. Тому зайвий раз подумайте перш ніж публікувати що-небудь. Припустимо, ви хочете в топ-менеджмент іноземної компанії, а на сторінці у вас – фотографії зі студентської вечірки, де ви не в найкращому світлі. Чи вплине це на ваш імідж перед потенційними співробітниками? Не сперечатимусь: потрібно показувати, що «ніщо людське нам не чуже», а й «людське» має відповідати вашому іміджу і подальшій8 стратегії розвитку.

Також кожне слово в соціальних мережах може бути використано, немов в суді, проти вас. Тому якщо не розумієтеся на політиці, уникайте «хайпу» на цій темі. Оберіть 2-3 теми, які вам близькі, і «бийте» по них: публікуйте новини зі своїми коментарями, цікавтеся думкою інших користувачів і діліться корисними матеріалами або порадами.

2. Візуал має значення. Зараз епоха кліпового мислення. Це пов'язано з тим, що кожні два роки обсяг інформації в Мережі збільшується в 2 рази. Тому мозок обирає з усього обсягу тільки важливі або яскраві фрагменти. Все інше просто ігнорується. Тому пам'ятайте, що у вас є всього 8 секунд, щоб привернути увагу користувачів за допомогою картинки або заголовка, що чіпляє. Також ваша сторінка має виглядати як вітрина магазину, щоб привернути увагу  користувача, що «проходить повз». Дивуйте своїм способом життя, діліться емоціями, лайфхаками і досвідом. Однак не плутайте це з життям напоказ, коли так звані бізнес-тренери або «успішні» підприємці орендують дорогі машини, щоб показати «красиве життя». Фальш рано чи пізно розпізнається.

3. Пиши-скорочуй-спрощуй. «Спрощувати» не означає робити текст примітивним. Якщо ви просто набираєте знаки і сподіваєтеся «взяти» читача обсягом, то ці прийоми вже не працюють. 3-4 додаткові рядки «про все і ні про що» не зроблять ваш проект більш затребуваним або респектабельним. Якщо текст не «живе» без непотрібних деталей і подробиць, значить з ними можна прощатися. Важливі сенс і основна ідея тексту, а не тритомний твір на вільну тему. Головна думка пропозиції або переваги проекту повинні завжди описуватися на початку посту.

4. Розповідай історії. Писати потрібно не те, що хочеться, а те, що захочуть прочитати. Найбільше люди люблять історії та дискусії. Використовуйте особистий досвід, щоб залучати і розважати людей. Історії можуть ділитися на кілька типів, наприклад, про те, хто ви, чим займаєтеся, демонстрації цінностей або мотивації. Також ви можете ділитися повчальними кейсами або своїм баченням різних ситуацій, в яких розбираєтеся або готові розібратися. Історії викликають довіру користувачів. Для подачі інформації використовуйте традиційну «піраміду» – заява, аргументація, висновок – базова схема, вивчена в школі. І не бійтеся використовувати різні точки зору в своїй розповіді.

5. Пам'ятай про час і авторитети. Законами часу підкоряються і соціальні мережі. Так, ви повинні розуміти, коли ваша цільова аудиторія «зависає» в Facebook або Instagram. Наприклад, у Facebook раджу публікувати пости між 9-10 ранку, коли вітається перша чашка кави на робочому місці. А вечірні роздуми залиште на 20-22 години. Також люди досі «клюють» на впізнаваних або відомих людей. Не бійтеся робити з ними фотографії та інтерв'ю. Тільки, будь ласка, не пишіть: «Бред Пітт підійшов до мене за автографом» або «З Бредом Піттом». Це і так всі побачили. І навряд чи люди повірять, що Бред Пітт не обійшовся без вашого автографа. Подібні жарти не смішні вже років десять. Однак якщо ви поділитеся «корисними», наприклад, «Топ 5 инсайтів, які я почув від Бреда Пітта» або «Чому Бред Пітт перестав користуватися соцмережами?», І розкажете історію – тоді цей пост приверне увагу.  

 

27 жовтня 2018р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*