Як писати у соцмережах, аби вас дійсно почули?

Якщо ви розумієте, що соцмережі – сильний маркетинговий інструмент, тоді ця стаття для вас. Про що писати і говорити в соціальних мережах, щоб вас дійсно почули?
1. Публічність mode on. Вітаю, ви встали на стежку публічності. Звичайно, ми поки не говоримо про мільйони підписників і пропозицій про співпрацю кожні 10 хвилин. І будемо відверті: у кожного свій рівень публічності. Для кого-то кількість підписників зовсім не важлива, а необхідно просто бути «в темі». Публічність в соцмережах означає, що інтернет пам'ятає все. Тому зайвий раз подумайте перш ніж публікувати що-небудь. Припустимо, ви хочете в топ-менеджмент іноземної компанії, а на сторінці у вас – фотографії зі студентської вечірки, де ви не в найкращому світлі. Чи вплине це на ваш імідж перед потенційними співробітниками? Не сперечатимусь: потрібно показувати, що «ніщо людське нам не чуже», а й «людське» має відповідати вашому іміджу і подальшій8 стратегії розвитку.
Також кожне слово в соціальних мережах може бути використано, немов в суді, проти вас. Тому якщо не розумієтеся на політиці, уникайте «хайпу» на цій темі. Оберіть 2-3 теми, які вам близькі, і «бийте» по них: публікуйте новини зі своїми коментарями, цікавтеся думкою інших користувачів і діліться корисними матеріалами або порадами.
2. Візуал має значення. Зараз епоха кліпового мислення. Це пов'язано з тим, що кожні два роки обсяг інформації в Мережі збільшується в 2 рази. Тому мозок обирає з усього обсягу тільки важливі або яскраві фрагменти. Все інше просто ігнорується. Тому пам'ятайте, що у вас є всього 8 секунд, щоб привернути увагу користувачів за допомогою картинки або заголовка, що чіпляє. Також ваша сторінка має виглядати як вітрина магазину, щоб привернути увагу користувача, що «проходить повз». Дивуйте своїм способом життя, діліться емоціями, лайфхаками і досвідом. Однак не плутайте це з життям напоказ, коли так звані бізнес-тренери або «успішні» підприємці орендують дорогі машини, щоб показати «красиве життя». Фальш рано чи пізно розпізнається.
3. Пиши-скорочуй-спрощуй. «Спрощувати» не означає робити текст примітивним. Якщо ви просто набираєте знаки і сподіваєтеся «взяти» читача обсягом, то ці прийоми вже не працюють. 3-4 додаткові рядки «про все і ні про що» не зроблять ваш проект більш затребуваним або респектабельним. Якщо текст не «живе» без непотрібних деталей і подробиць, значить з ними можна прощатися. Важливі сенс і основна ідея тексту, а не тритомний твір на вільну тему. Головна думка пропозиції або переваги проекту повинні завжди описуватися на початку посту.
4. Розповідай історії. Писати потрібно не те, що хочеться, а те, що захочуть прочитати. Найбільше люди люблять історії та дискусії. Використовуйте особистий досвід, щоб залучати і розважати людей. Історії можуть ділитися на кілька типів, наприклад, про те, хто ви, чим займаєтеся, демонстрації цінностей або мотивації. Також ви можете ділитися повчальними кейсами або своїм баченням різних ситуацій, в яких розбираєтеся або готові розібратися. Історії викликають довіру користувачів. Для подачі інформації використовуйте традиційну «піраміду» – заява, аргументація, висновок – базова схема, вивчена в школі. І не бійтеся використовувати різні точки зору в своїй розповіді.
5. Пам'ятай про час і авторитети. Законами часу підкоряються і соціальні мережі. Так, ви повинні розуміти, коли ваша цільова аудиторія «зависає» в Facebook або Instagram. Наприклад, у Facebook раджу публікувати пости між 9-10 ранку, коли вітається перша чашка кави на робочому місці. А вечірні роздуми залиште на 20-22 години. Також люди досі «клюють» на впізнаваних або відомих людей. Не бійтеся робити з ними фотографії та інтерв'ю. Тільки, будь ласка, не пишіть: «Бред Пітт підійшов до мене за автографом» або «З Бредом Піттом». Це і так всі побачили. І навряд чи люди повірять, що Бред Пітт не обійшовся без вашого автографа. Подібні жарти не смішні вже років десять. Однак якщо ви поділитеся «корисними», наприклад, «Топ 5 инсайтів, які я почув від Бреда Пітта» або «Чому Бред Пітт перестав користуватися соцмережами?», І розкажете історію – тоді цей пост приверне увагу.
До теми
- Масові заходи на Закарпатті відтепер треба погоджувати у ТЦК
- Як офіційно підтвердити переклад документа, – пояснення Мін’юсту
- Шахрайська схема з перевипуском SIM-карт: кіберполіція радить, як уберегтися
- Гроші на ЗСУ чи в кишеню шахраїв? Як перевірити, кому ви донатите
- Мін’юст роз’яснює: підстави, порядок та строки зміни прізвища малолітньої дитини
- Грант на навчання можна отримати у трьох вишах Закарпаття
- Препарати від серцевих хвороб та раку: що зміниться у програмі “Доступні ліки”
- Важливо! Закарпатців закликають утримуватися від скупчення поблизу будівель ТЦК та СП
- Готуємося до школи правильно: про медичний огляд і щеплення для дітей
- Як убезпечити себе від телефонного шахрайства, нагадують закарпатські патрульні
- У Центрах обслуговування клієнтів закарпатського постачальника електроенергії запроваджено послугу перекладу жестовою мовою
- Податкова соціальна пільга: хто має право та як оформити
- Українські виші запрошують на навчання абітурієнтів із прифронтових регіонів і ТОТ на навчання
- Як отримати одноразову грошову допомогу у разі інвалідності або часткової втрати працездатності
- УжНУ оновив правила прийому до вишу у 2025 році
- До 31 липня триває військовий облік призовників - потрібно пройти ідентифікацію та оновити персональні дані
- Укрзалізниця розширює перелік поїздів з жіночими купе: 8 із них курсують на Закарпаття
- Грант для ветеранів та другого з подружжя: як отримати?
- До 1,6 мільйона гривень на ветеранський бізнес — стартує грантова програма «Варто РОБИти СВОЄ 2.0»
- Вступна кампанія 2025: що потрібно знати
До цієї новини немає коментарів