Літатиме чи ні: чи вдасться Закарпатській облраді допомогти аеропорту "Ужгород" встояти на ногах?

Літатиме чи ні: чи вдасться Закарпатській облраді допомогти аеропорту "Ужгород" встояти на ногах?
Сьогодні профільна комісія облради розглянула низку питань, серед яких і про благоустрій населених пунктів, і правила користування малими суднами на водних об’єктах краю, і про роботу підприємства «Міжнародний аеропорт "Ужгород". Що цікавого з того буде читачам Uzhgorod.net.ua?

 

Отже, сьогодні постійна депутатська комісія облради з питань бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій, яку очолює Андрій Андріїв, розпочала вивчати матеріали та проекти рішень, пропоновані до порядку денного 15-ї сесії облради.

Серед іншого торкнулися важливого питання роботи аеропорту "Ужгород", яке активно обговорюють ЗМІ та соцмережі останні кілька днів. Річ у тім, що аеропорт начебто знову припиняє роботу, адже рейси скасовано, а квитки на нові не продають.

Нагадаємо, на це відреагував і міністр інфраструктури Володимир Омелян, який пояснив передумови ситуації, що склалася, та зауважив: "З боку авіакомпанії "Мотор-Січ" є абсолютно адекватні вимоги: комерційна окупність рейсів, реклама цього напрямку. Зараз керівництво області, міста і аеропорта, народні депутати, які справді вболівають за рідний край, докладуть усіх зусиль, щоб вибудувати ефективний механізм співпраці з "Мотор-Січчю". Більше того, знайдуть рішення для зручних авіакомпанії і пасажирам рейсів".

Інформацію про припинення авіасполучення спростував також директор аеропорту Руслан Лііс: "Офіційно повідомляю, що викладена інформація не відповідає дійсності, є абсолютно маніпулятивною і спрямована на дискредитацію процесу переговорів між Закарпатською обласною радою, аеропортом та АТ «Мотор-Січ» щодо збільшення інтенсивності рейсів їх оптимізації та приведення графіку польотів за маршрутом Ужгород-Київ-Ужгород до потреб та побажань потенційних пасажирів. Після узгодження всіх формальностей, очікується виконання авіарейсу нарешті уже за зручним графіком із регулярністю 5 разів на тиждень. Закарпатською обласною радою та керівництвом ЗОКП «Міжнародний аеропорт «Ужгород» постійно вживаються заходи щодо покращення функціонування регулярного сполучення до столиці, а також продовжуються переговори щодо виконання до нашого аеропорту чартерних авіаційних перевезень до популярних курортів світу".

Сьогодні ж під час засідання профільної комісії облради порушили, ясна річ, і це питання. Руслан Лііс прозвітував про стан справ у аеропорті. Зокрема, зі слів директора аеропорту, вартість одного рейсу обходиться авіакомпанії у 7985 доларів США, а з Ужгорода літає по кілька людей. Тому про рентабельність нема сенсу говорити. Наразі йдеться про те, щоб зробити рейс регулярним: із ранковим вильотом із Ужгорода та вечірнім поверненням із Києва. Також є пропозиції продовжити рейс у певні дні до європейських столиць. Однак для того, щоб усе це реалізувати, потрібно забезпечити рекламу маршруту і популяризацію його серед населення.

На своїй сторінці у Фейсбук голова згаданої комісії, депутат облради Андрій Андріїв написав: "Однозначно, що доцільно запровадити щоденні рейси. Також цікавим є варіант продовження рейсу «Київ-Ужгород» до Братислави, Будапешта тощо – така пропозиція, думаю, мала би попит. Головне, щоб представники компанії приїхали, а спільними зусиллями, впевнений, зможемо досягти консенсусу".

У результаті вирішили запросити представників компанії Мотор-Січ на сесію Закарпатської обласної ради для спільного вирішення питання і розробки подальшої стратегії співпраці.

Uzhgorod.net.ua, фото зі сторінки Андрія Андріїва у Фейсбук

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

08 травня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*