Міністр інфраструктури Омелян про авіарейси з Києва до Ужгорода: "закарпатська зрада" скасовується
"Сьогодні зі зловтіхою "а я ж казав" почали розганяти новину, що регулярне авіасполучення Києва з Ужгородом буде скасоване.
До поширення цієї "новини" з радістю долучилися деякі політики. Звісно, вибори на носі, набагато приємніше розповідати про "зраду", аніж пояснювати, для чого демонтовувалися плити з діючого летовища чи пролобіювати в Державному бюджеті будівництво нової злітної смуги в рідному Закарпатті. Бодай у тому ж Мукачеві", – мовить Володимир Омелян.
"Перед тим поясню очевидні речі, які, на жаль, будуть сенсацією для окремих експертів.
Зліт/посадка в аеропорту Ужгорода можлива лише із заходом на територію Словаччини. Так сталося, бо коли авіацію вважали транспортом для багатих або взагалі неперспективною, в іншому торці злітної смуги місцеві чиновники збудували приватні будинки. Дивом не забудували всю смугу. Не встигли.
Після вступу Словаччини в ЄС і НАТО дозвіл на захід в її повітряний простір регулюється вже не лише двосторонніми, але й цими міжнародними структурами.
З метою забезпечення регулярного авіасполучення Міністерством інфраструктури було проведено колосальну роботу (справжні фахівці розуміють, про що я, бо навіть вони не вірили, що це вдасться). Украерорух вперше з поміж усіх провайдерів країн-не членів ЄС було сертифіковано Європейським агентством з безпеки польотів. Як і аеропорт Ужгорода.
Проведено масу переговорів на рівні міністерств транспорту, оборони, державіаслужб, прем’єр-міністрів і Президентів.
Найближчим часом буде підписано кінцеву угоду про інструментальний захід, про що йшлося в нещодавньо ухваленій спільній декларації Прем’єр-міністрів України і Словаччини.
Більше того, Міністерство інфраструктури і Державіаслужба України в ініціативному порядку провели переговори і переконали авіакомпанію "Мотор-Січ" розпочати регулярні рейси. За що ми особисто вдячні керівництву авіакомпанії", – додає міністр інфраструктури.
Незважаючи на те, що аеропорт комунальний і його діяльність – виключна компетенція місцевих органів влади. Так само, як Одеса, Херсон, Миколаїв чи Харків. Але ми допомагаємо усім, в тому числі Ужгороду.
З боку авіакомпанії "Мотор-Січ" є абсолютно адекватні вимоги: комерційна окупність рейсів, реклама цього напрямку.
Тому, зараз керівництво області, міста і аеропорта, народні депутати, які справді вболівають за рідний край, докладуть усіх зусиль, щоб вибудувати ефективний механізм співпраці з "Мотор-Січчю". Більше того, знайдуть рішення для зручних авіакомпанії і пасажирам рейсів", – резюмував Володимир Омелян.
Читайте також: Директор Ужгородського аеропорту: авіарейс "Ужгород-Київ" виконуватиметься й надалі
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Міжнародний аеропорт «Ужгород» потребує постійного підтримання його в належному стані
- Депутат облради Андрій Андріїв: " Сподіваюся, спільна робота дасть довгоочікуваний результат і аеропорт в Ужгороді запрацює вже цього року"
- Що розповів та що пообіцяв міністр інфраструктури України Володимир Омелян в Ужгороді
До цієї новини немає коментарів