Для закарпатців діятиме гаряча лінія з питань захисту прав споживачів

Для закарпатців діятиме гаряча лінія з питань захисту прав споживачів
Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області 28 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.

 

«Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення. Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext. Дзвінки прийматимуться з 8:00 до 12:00. Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення.

Джерело: пресцентр Закарпатської ОДА

 

27 листопада 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*