На часі: все, що потрібно закарпатцям знати про закриття кордонів

Коли Україна закриває кордон для громадян третіх країн?
Секретар РНБО Олексій Данілов сьогодні о 15:10 на брифінгу повідомив, що Україна закриє кордон за 24 години. Заборона діятиме протягом двох тижнів — з 15 до 29 березня. Що робити далі — вирішить РНБО в залежності від ситуації із поширенням коронавірусу Covid-19 у світі.
Чи зможуть громадяни України повернутись додому у зв'язку з закриттям кордону?
Так. Іноземні країни безперешкодно випускатимуть громадян третіх держав. По поверненню з країн, де зараз вирує коронавірус, українці проходитимуть процедуру обсервації.
Чи торкнеться вантажних перевезень закриття Україною кордону?
Ні. Встановлені обмеження не стосуються здійснення міжнародних вантажних перевезень. Здорова економіка, стабільне постачання сировини і критичного імпорту, виконання експортних контрактів допомагають забезпечувати виконання соціальних функцій як державним апаратом, так і свідомим бізнесом.
Чи зможуть в'їхати до України водії вантажних автомобілів, які не є громадянами України?
Відповідь на це питання відобразиться у рішенні РНБО. Разом з тим, Держмитслужба спільно з Мінінфраструктури клопотали про таку можливість для водіїв-іноземців, транзитного транспорту, екіпажів суден тощо. Вірогідно, для них будуть введені додаткові вимоги щодо медичних перевірок та строку перебування.
Які види сполучення для вантажних перевезень працюватимуть на час карантину?
Працюватимуть всі великі пункти пропуску, в тому числі основні аеропорти, порти, наземні пункти пропуску. Обмеження будуть стосуватись певних місцевих пунктів пропуску, піших переходів, малозавантажених залізничних переходів. Держмитслужба переслідувала інтереси бізнесу, подаючи до Кабміну перелік пунктів пропуску, продовження роботи яких є критично важливим для економіки країни. Бізнес не має постраждати.
Що відомо натепер щодо сполучення із країнами-сусідами?
1) Словаччина з 8-ої ранку обмежила для іноземців в'їзд до країни. Авіа, автобусне та пасажирське залізничне сполучення призупинене. Міжнародні вантажні перевезення не припиняються, проте водії транспортних засобів мають бути обладнані захисними засобами. Аеропорти будуть відкриті лише для вантажних рейсів.
2) Молдова зупиняє авіасполучення зі всією Європою, починаючи з неділі, 15 березня, з 12 години ночі.
Як виглядає ситуація із вантажними перевезеннями країнами Європи? Чи є обмеження?
1) Кордон Італія - Словенія: Словенія обмежила транзит вантажних транспортних засобів з Італії до Словенії. Рух дозволено тільки у випадку, якщо кінцевим пунктом призначення є Словенія або якщо вантажівки завантажені поштовими відправленнями, медичним обладнанням або фармацевтичною продукцією та гуманітарною допомогою. Італія планує закрити кордони також із Словенії до Італії.
2) Кордон Хорватія - Словенія: Кордон закрито для руху важких транспортних засобів та автомобілів з Італії до Хорватії.
3)Кордон Угорщина - Словенія: Кордон закрито для всього руху з Італії до Угорщини.
4) Кордон Австрія - Словенія: На даний момент немає ніяких обмежень.
На який пункт пропуску прямувати вантажівкам, допоки РНБО не затвердив перелік ПП, які будуть закриті на час карантину?
Держмитслужба радить перевізникам обирати для перетину кордону ті пункти пропуску, які є основними пунктами сполучення України з іншими державами. Разом з тим, доцільно відслідковувати заходи, які вживають інші країни у запобіганні поширенні інфекції. Це допоможе виключити ситуації, коли вантаж успішно перетнув кордон України, але не зміг пройти митний контроль сусідньої країни, опинившись на нейтральній смузі на невизначений час. Зі свого боку, ми оперативно інформуватимемо про відповідні рішення, ухвалені країнами-сусідами.
Чи вплине закриття частини пунктів пропуску на порядок оформлення митних декларацій?
Ні. Імпортери та експортери, як і раніше, зможуть пройти митний контроль на одному із ПП в межах однієї митниці, зазначеної у декларації. Наприклад, вантаж, який прямував на ПП “Шегині”, зможе заїхати/виїхати через ПП “Краківець” Галицької митниці.
До теми
- “Мрію, що колись повернуся додому – в український Маріуполь”: перша повернута з окупації дівчинка Кіра Обединська в Ужгороді
- «Ворожий дрон вдарив у задню частину САУ, але вибухівка відлетіла вбік і не здетонувала – ось, що значить бойова удача!..» Історія бійця 128 бригади «Маестро»
- Військова Наталія Зотова: "Коли ТЦК перевищує повноваження це треба розслідувати. Але, якщо жінки перекинули машину ТЦК, на це треба теж реагувати відповідно"
- Замки Закарпаття – в новій експозиції обласного краєзнавчого музею
- "Мені на позиції не потрібен такий, що не боїться. І боягуз не потрібен". Щоденник піхотинця, родичі якого служать в армії РФ
- Христина Керита: «Життя у мене видалося складним, але я не нарікаю»
- «Після того, як ми «прокосили» ворожу посадку «Шилкою», наші штурмовики зайшли туди майже без опору…» Історія бійця 128-ї бригади
- Наталя Зотова, репортерка, волонтерка, чиновниця, військова: "Два місяці на стабілізаційному пункті - найпотужніше, що сталося зі мною в житті"
- АТО, “Азов”, 11,5 місяців полону і повернення на службу. Історія бойової медикині, ужгородки Галини Зайцевої
- Реставрував найстаріший орган України: як закарпатець Шандор Шрайнер понад 15 років обслуговує музичні інструменти
- «Смак Ужгорода»: кулінарні картки з рецептами страв, які зможе приготувати кожен
- У Ставного є план. І не один. Як жити під час війни у селі і бачити перспективи
- «Я цілу ніч пробув у окопі з двома росіянами, котрі взяли мене в полон. Але вранці вийшов звідти до своїх, а вони залишилися назавжди…» Історія бійця 128-ї бригади
- "Дивлюсь на них і розумію, що все зробив правильно". Історія закарпатця, який став опікуном для трьох дітей
- «Я виріс тут, знаю всі місця з дитинства, тут живуть мої рідні – це моя земля. Тому мені є за що воювати…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у травні 1925-го
- Фільм закарпатця Дмитра Грешка “Дівіа” змагатиметься за Кришталевий глобус
- Розвідник "Азіат". Загиблий Герой із Ужгорода, головний сержант Віктор Кущик нагороджений трьома орденами "За мужність"
- «Я й від ФПВ тікав на швидкості 120 кілометрів, й під скиди потрапляв, і на протитанковій міні підривався… Але далі їжджу й ніколи не панікую!» Історія бійця 128-ї бригади Анатолія
- «На позиції мені не потрібен боєць, котрий нічого не боїться, бо він перший загине. І боягуз не потрібен…» Історія бійця 128 бригади Анатолія
До цієї новини немає коментарів