«Лавандова гора» представила нову продукцію – лінію органічної косметики

«Лавандова гора» представила нову продукцію – лінію органічної косметики
Сьогодні в Ужгородському прес-клубі відбулася презентація нової продукції від ФГ «Лавандова гора». Засновники бренду представили продукцію, ідея якої виникла років вісім тому, а тепер тільки вдалося її втілити в життя.

 

Співзасновник «Лавандової гори» Юрій Качур розповів про те, що почало працювати підприємство в нелегкий час, бо це третій сезон, як стартували, і всі три роки були складними.

«Перший рік почався з коронавірусу, тож ми мали втрачену вигоду, - розповів Юрій. - Другий рік нашої роботи теж пройшов під знаком ковіду. Зараз третій рік і триває війна, тож на іноземних туристів розраховувати не довелося, відвідували гору в період цвітіння переважно закарпатці. Ситуація не дає розігнатися так, як ми планували. Але ми продовжуємо рухатися, працюємо і сподіваємося на швидке закінчення війни, ковіду та негараздів».

Екологічна та органічна косметика від "Лавандової гори"

Співзасновниця ФГ Мирослава Качур розповіла про ідею запустити серію косметичних засобів. Вона наголосила, що ФГ «Лавандова гора» вирощує виключно екологічну продукцію, без пестицидів та гербіцидів, отже, це чиста продукція, яка не викликає алергічних реакцій, не завадить шкірі.

«Ми старалися максимально наблизити нашу продукцію до органічної, - каже Мирослава. - Нас попереджали, що це буде складно, бо шампуні не так пінитимуться, не буде «скрипіння шкіри» після вмивання, використання... Але ми ризикнули, бо робимо акцент на якості й упевнені, що буде кому оцінити цю косметику».

Одна з лінійок косметичної продукції, яку представило фермерське господарство, стосується догляду за обличчям, розповідає співзасновниця: «Насамперед ми презентуємо скраби – це засоби з м’якою кремоподібною структурою з мікрогранулами, які дуже добре готують обличчя для подальших процедур. Після використання скрабу рекомендуємо використовувати тонік, який робить бар’єр, своєрідний щит, щоб волога не випаровувалася зі шкіри протягом дня».

Тоніки виготовлені з троянди, яка бореться з мімічними зморшками, та з лаванди – цей засіб створений радше для заспокоєння шкіри.

«Фаворитом особисто для мене є крем-флюїд, який дає хороше зволоження, проникає в глибокі шари шкіри. Після нього нема потреби наносити додатковий крем, – розповіла пані Мирослава. – Багато експертів нам казали, що після 40 жінки повинні наносити на шкіру крем, що захищає від сонячного проміння, яке сприяє швидшому старінню. Такий засіб ми також створили і рекомендуємо. Інший засіб – крем-SOS – це догляд для всієї родини, який підходить при подряпинах, порізах, запальних процесах, загоює рани. Дякуючи ментолу, який входить до складу крему, можна наносити на скроні, на крила носа».

Для шкіри розробили серію скрабів – з лаванди, троянди та полуниці. Скраб на основі морської солі, робить шкіру гладенькою та блискучою. Після скрабу розробники пропонують серію гелів для душу.

Також в лінійці представлений крем для рук, який добре зволожує шкіру, вирівнює тон, забирає пігментні плями, загоює мікротріщини.

Мирослава Качур також презентувала лінійку косметикиь «Антиакне» (на фото) з догляду за проблемною шкірою: «Ця серія розроблялася найдовше, багато зразків нас не влаштовувало, тож довелося переробляти. Також довго думали, для якого типу шкіри розробляти – вирішили зупинитися на комбінованій. Тут у цьому наборі скраб, гель для умивання, тонік та відбілюючий крем. Є можливість придбати таку продукцію цілим подарунковим набором».

Невдовзі, за словами пані Мирослави, планують створити олійки для масажу, гідрофільну олійку, шампуні та кондиціонери та інше.

Загалом косметична серія "Лавандової гори" містить близько 25 видів продукції.

 "Тестуємо все на собі, а потім виходимо на люди. Тому робимо, як для себе"

Юрій Качур розказав про саму ідею, задум, процес створення косметики. «Задум виник давно, років з вісім тому, це було серед пріоритетів», - розказав співзасновник.

На ринку наразі багато косметики, певна річ, конкуренція буде, визнав він. Але розробники вивчали дуже ретельно ринок, виробництво, пропозиції, розповідає Юрій: «Ми багато шукали інформації, багато читали, вивчали, і в більшості відомих продуктів ми не знайшли продуктів, які виробляють зі своєї сировини. Тому у нас буде основна ставка на те, що ми виробляємо з власної сировини. «Хай це буде менше, але якісніше», - так ми вирішили.

«Більшість компаній не виробляють органічну продукцію, все поставлене на те, щоб це було дешево і швидко. Так, Україна доходить до того, що починають читати , що на етикетці, з чого вироблено. Тому ми будемо серед тих, хто ознайомлюватиме з органічною продукцією», - додала Мирослава.

Вона також розповіла, як тестують продукцію. В першу чергу – в лабораторії, а потім роздавали рідним, щоб вони випробували, відповідно, чули різні відгуки. Щодо якості, то незадоволених наразі не було. «Наприклад, у мене дуже суха шкіра, і якщо я не прочитаю склад, то потім після душу мені потрібно кілограм крему втерти в тіло, щоб лягти в ліжко, - розказала співзасновниця. - Тому ми орієнтувалися на те, щоб засоби не давали стягнутості шкіри, лущення, орієнтувалися на це. Але ми розуміємо, що кожна людина індивідуальна, чекаємо на чесні відгуки від клієнтів».

Щодо поширення інформації про засоби, то Юрій упевнений, що найкраща реклама – циганська пошта:

«Можна багато розказувати, робити реклами, але наші люди такі, що поки самі не спробують, то не оцінять. Закарпаття велика родина, тож ми сподіваємося на цю «циганську пошту». І не соромимося говорити, що тестуємо все на собі, а потім виходимо на люди».

Виробляють косметику для «Лавандової гори» в Україні. Вся продукція сертифікована. Невдовзі її планують представити в інтернет-магазині, а також у окремих магазинах в Ужгороді (крафтова крамниця на Петефі) та Перечині.

Наразі ж команда фермерського господарства вже працює на перспективу - висадила перші кущі жасмину, і вже невдовзі можна очікувати й на продукцію з цієї ароматної рослини.

А ще Качури висловлюють велику вдячність Федору Шандору - людині, яка зробила надзвичайно багато для них та популяризації "Лавандової гори".

Наталія Петерварі, kiszo.news

 

21 вересня 2022р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів