Про особливості процедури оскарження податкових зобов’язань

Консультує ДПА в ЗАкарпатській області

 

Результати розгляду скарг свідчать, що платниками податків не завжди враховуються особливості процедури оскарження податкових зобов’язань, які визначені органами державної податкової служби.

Посадова особа платника або вповноважена платником особа відмовляється від отримання рішення, прийнятого за розглядом скарги, або не знаходиться за вказаною у скарзі адресою.

Абзацом п’ятнадцятим пункту 10 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом ДПА України від 11.12.96 №29, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.12.96 за №723/1748 (із змінами та доповненнями) встановлено, що у разі, якщо посадова особа юридичної особи – платника податку чи фізична особа – платник податку або уповноважена особа відмовляється від отримання рішення (відповіді), прийнятого за розглядом скарги (заяви), або у разі незнаходження особи за адресою, зазначеною у скарзі (заяві) для надсилання рішення (відповіді), то датою вручення рішення (відповіді) платнику податків вважається дата, зазначена працівником поштового зв’язку на повідомленні про вручення поштового відправлення, про відмову платника податку від отримання рішення (відповіді), або дата вчиненого працівником поштового зв’язку запису на повідомленні про відсутність одержувача рішення (відповіді) за адресою, яка зазначена особою у скарзі (заяві) як адреса, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь) на скаргу (заяву).

Прес-служба ДПА України

 

08 липня 2008р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів