Закарпатські науковці видали книгу про забезпечення конкурентоспроможності регіону

В Ужгороді вийшла друком монографія "Маркетинговий потенціал регіону: проблеми та шляхи їх подолання", що вмістила дослідження науковців Ужгородського національного та Мукачівського державного університетів.

 

В Ужгороді вийшла друком монографія "Маркетинговий потенціал регіону: проблеми та шляхи їх подолання", що вмістила дослідження науковців Ужгородського національного та Мукачівського державного університетів.

Автори книги — доктор економічний наук, професор, член-кореспондент НАН України, завідувач кафедри економіки, менеджменту та маркетингу, декан економічного факультету УжНУ Василь Мікловда, кандидат економічних наук, професор кафедри економіки, менеджменту і маркетингу економічного факультету УжНУ Наталія Кубіній, кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу Мукачівського держуніверситету Олена Щелкунова, завідувач кафедри туризму УжНУ, доцент, кандидат соціологічних наук, заслужений працівник туризму України Федір Шандор та економіст, ст. викладач кафедри туризму географічного факультету УжНУ Олександр Коваль.

У монографії досліджуються теоретичні основи формування та використання маркетингового потенціалу як фактору підвищення конкурентоспроможності території. Висвітлене місце регіонального маркетингу в системі стратегічного потенціалу області. Розкриті переваги кластеру як сучасної організаційної форми креативної складової маркетингового потенціалу регіону.

Автори здійснили оцінку впливу маркетингового потенціалу на рівень конкурентоспроможності Закарпатської області. Зокрема, ними розкрито можливості застосування програмно-цільового методу планування маркетингового потенціалу регіону.

Книга буде цікавою науковцям, студентам, спеціалістам різних видів економічної діяльності, працівникам органів державної служби і місцевого самоврядування, підприємцям.

 

26 січня 2010р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів