Портрет віртуального шопера

Число відвідувачів інтернет-магазинів за рік зросло майже на 30 %. Питання довіри актуальне як ніколи.

 

У 2010 р. кількість користувачів інтернет-магазинами склала 8,3 млн осіб. Це на 30 % більше, ніж минулого року. Серед віртуальних шоперів переважає молода платоспроможна аудиторія. Третина інтернет-покупців мають високий дохід.

Порівняно з минулим роком, користувачі стали здійснювати більше онлайн-покупок майже по всім товарним групам. Хоча в цьому році шопінг-уподобання дещо змінились. Якщо в 2009 р. найбільшою популярністю користувались комплектуючі для комп’ютерів, то в 2010 р. – книги. Іншими популярними категоріями є мобільні телефони та аксесуари до них, подарунки, побутова техніка та ін.

Довіра грає найважливішу роль у торгових відносинах в Інтернеті. 40 % користувачів Інтернету відзначили його як основний фактор, що стримує їх від здійснення покупок у віртуальному просторі. Тому до [a href="http://www.ukr.net"]МАРКЕТу[/a] на національному [a href="http://www.ukr.net"]інтернет-порталі UKR.NET[/a] потрапляють тільки найкращі у своїх товарних групах Інтернет-магазини, ділова репутація, товарний асортимент і технічні характеристики кожного з яких постійно відстежуються. Про те, що магазинам з МАРКЕТу можна довіряти, свідчить динаміка його денної аудиторії: за рік вона збільшилась удвічі.

 

22 вересня 2010р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів