Закарпатські бізнесмени зможуть скаржитися прямо Гройсману

Закарпатські бізнесмени зможуть скаржитися прямо Гройсману
Обіцяють реагувати жорстко.

 

Очільник Кабміну Володимир Гройсман доручив запустити “гарячу лінію” для розгляду скарг від малого і середнього бізнесу в Урядовому контактному центрі.

Про це він написав у Facebook.

“Аналітика подібних зловживань буде публікуватися на сайті центру – в яких саме областях і районах, хто з контролюючих органів поводиться абсолютно неадекватно. На такі сигнали уряд буде жорстко реагувати”. – зауважив він.

Таким чином, за його словами, буде легше реагувати на проблеми малого і середнього бізнесу, а також стане зрозуміло, що треба змінити в системі.

Нагадаємо, наразі в Україні діє лише один офіційний орган, який приймає скарги від бізнесу. Це офіс бізнес-омбудсмена, який очолює колишній єврокомісар із податків Альгірдас Шемета. Роботу бізнес-омбудсмена фінансує ЄБРР.

За останніми даними бізнес-омбудсмена, за неповний рік своєї роботи – він почав приймати скарги від 20 травня 2015 року – вдалося вирішити проблемні моменти бізнесу і влади на суму у 2,7 млрд грн.

 

03 травня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів