Із наступного тижня закарпатці зможуть проголосувати за новий бренд області

Із наступного тижня закарпатці зможуть проголосувати за новий бренд області
Про це у середу, 15 червня, повідомив директор департаменту економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації Денис Ман.

 

За словами посадовця, зараз проходить відбір та розробка основних варіантів туристичного бренду Закарпатської області. Передувало цьому масштабне маркетологічне дослідження, котре охопило жителів та експертів усієї області, а також туристів, котрі відвідували регіон минулого місяця.

Так, завдяки проведеним дослідженням, експертам Закарпатського відділення соціологічної асоціації України, котрі і займалися їх організацією, вдалося з’ясувати основні риси Закарпатської області, з котрими регіон асоціюється у туристів, жителів та експертів туристичної галузі.

Серед цих особливостей опинилися гори (зокрема Говерла), замок Паланок, долина нарцисів, озеро Синевир, фестивалі вина, сакури, бограчу та бринзи та чимало інших відомих родзинок Закарпаття. Також туристи відзначали наші термальні води і санаторії.

uzhgorod.net.ua

 

 

У підсумку, дизайнер, котрий працював над розробкою бренду Закарпаття, спробував відобразити основні із цих рис на новому лого та створив вісім початкових варіантів. Із них спеціальна рада експертів уже до кінця тижня відбере три найкращі, котрі і постануть перед «судом» закарпатців.

 

 

Проголосувати за логотип, котрий найбільше сподобається, можна буде вже наступного тижня в інтернеті. Поки що ж автори дослідження не оприлюднюють логотипи, оскільки планують доопрацювати окремі моменти та представити їх громадськості уже в довершеному вигляді. 

 

15 червня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів