Закарпатська ДФС про застосування платниками різниць, які виникають від збільшення фінансового результату
Постановою № 108 з переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим п.п 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1045, виключено держави Грузія, Республіка Естонія, Латвійська Республіка, Республіка Мальта та Угорщина.
Застосування платниками різниць, передбачених п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу:
Згідно з п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму 30 відсотків. Вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім операцій, зазначених у п. 140.2 та 140.5.6 п.140.5 ст. 140, та операцій, визнаних контрольованими відповідно до ст. 39 Кодексу), придбаних, зокрема, у нерезидентів (у тому числі пов’язаних осіб-нерезидентів), зареєстрованих у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу.
Вимоги п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу не застосовуються платником податку, якщо операція не є контрольованою та сума таких витрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, але без подання звіту.
Якщо з урахуванням вартісних критеріїв, визначених у п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, господарські операції з придбання товарів (робіт, послуг) у нерезидентів, зареєстрованих у Грузії, Республіці Естонія, Латвійській Республіці, Республіці Мальта або в Угорщині, здійснені в період з 01.01.2018 по 06.03.2018, не визнаються контрольованими, платники податків мають збільшити фінансовий результат за підсумками І кварталу 2018 року на суму 30 відсотків вартості таких товарів (робіт, послуг).
У разі незастосування платником податків різниці відповідно до п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу обґрунтування «ринковості» цін таких операцій згідно з методологією трансфертного ціноутворення платник податків має надати на вимогу контролюючого органу під час документальної перевірки та/або у випадках, передбачених п. 73.3 ст. 73 Кодексу.
Детальна інформація викладена у листі ДФС України від 02.05.2018 № 12908/7/99-99-15-02-01-17.
ДФС у Закарпатській області
-->
До теми
- Закарпатці вже сплатили з початку року майже 160 млн гривень військового збору
- Закарпатці за І квартал сплатили за землю понад 165 млн гривень
- У першому кварталі до місцевих бюджетів Закарпаття перераховано майже 2 млрд гривень податків
- Закарпатці боргують майже 325 млн грн майнових податків
- Грантовий конкурс від EU4Business: до 15 тисяч євро на підтримку бізнесу
- Майже сотня закарпатців задекларували минулого року дохід у понад 1 мільйон гривень, найбагатша - ужгородка
- На Закарпатті у 2023 році сплатили понад 617 млн грн військового збору
- Платники Закарпаття у 2023 році сплатили понад 9,8 млрд грн ЄСВ
- Реєстрація ПРРО: що цікавило закарпатців під час телефонної «гарячої лінії»
- На Закарпатті завершено фінансування пенсій за вересень
- Експортно-імпортні операції: Закарпатська митниця підбила підсумки за 8 місяців 2023 року
- Протягом семи місяців у місцевих бюджетах Закарпаття – понад 5,8 млрд гривень податків
- На Закарпатті платники сплатили 4 млрд 728 млн грн ЄСВ
- На Закарпатті сплачено за землю майже 259 млн гривень
- До місцевих бюджетів Закарпаття сплачено майже 4,9 млрд гривень податків
- В Закарпатті надходження від туристичного збору становлять понад 8 мільйонів гривень
- На Закарпатті власники нерухомості сплатили до місцевих бюджетів понад 69 млн гривень
- На Закарпатті – приріст надходжень у державний та місцеві бюджети (ВІДЕО)
- Уряд зареєстрував індустріальний парк "Вестерн Індастріал" в закарпатському Буштині
- В Закарпатті місцеві бюджети отримали майже 2,5 мільярдів гривень ПДФО
До цієї новини немає коментарів