Ритейл по-українськи: чому робити покупки в «АТБ» дедалі зручніше й економніше
Компанія «АТБ» уже давно стала лідером українського ритейлу. Вона постійно тестує та впроваджує інноваційні рішення.
Інший формат і новий рівень комфорту
Як і провідні європейські корпорації Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа з 2016 року поступово змінює концепцію. Окрім біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не лише мають інакший зовнішній вигляд – це магазини нового формату. Тут застосовані новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, використані нові стандарти викладки товарів тощо. Такі дискаунтери, що цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й наш Ужгород, вирізняються підвищеним комфортом для покупців. Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та направляють на опалення й підтримку мікроклімату приміщень, дозволяють зекономити на енергоносіях приблизно 70%. Щороку «АТБ» відкриває майже сотню нових маркетів і модернізує ще близько п'ятдесяти. Оновлені магазини визначають напрямок і задають темп розвитку всьому продуктовому ритейлу нашої країни. «АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження. Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти викладки продукції, організація зручних паркінгів біля магазинів.Розширення географії та диджиталізація
«АТБ» декілька років поспіль стрімко розширює географію своєї присутності, підкорючи нові регіони. З 2019-го функціонують перші дискаунтери цієї мережі в Чернівецькій і Закарпатській областях. В нашому Ужгороді перший інноваційний дискаунтер «АТБ» відкрили на вул. Капушанській, 175а. З 2018 року в мережі впроваджують експериментальну концепцію «магазинів біля будинку» – це маркети «АТБ-Express», які знаходяться поруч з оселею і завжди відчинені. Також у цих магазинах створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М'яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м'ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити та потреби власних клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. Сьогодні корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Дуже важливо, що вартість будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту, що пропонують 1082 супермаркети мережі в 24 областях країни (включаючи Закарпаття), зазвичай нижча за середньоринкову на 10–15%. Разом з тим відбувається модернізація всіх магазинів мережі. Тут впроваджують інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон із системою Android, запущено сервіс Apple Pay – покупці мають змогу заплатити за придбані товари одним дотиком свого iPhone. На зміну застарілій та скасованій минулого року урядом книзі скарг і пропозицій в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник спілкується з клієнтами, швидко реагує на пропозиції, оперативно надає будь-яку інформацію. Він навіть може записати на співбесіду людину, яка шукає роботу в компанії. Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев'ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш як 600 вантажівок).
Знайдено альтернативу шкідливому пластику
Компанія «АТБ» системно інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. Минулого року в супермаркетах з'явилися інноваційні пакети, які здатні згодом безпечно та швидко утилізуватися. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент. На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на дрібні часточки, не виділяючи при цьому токсинів. Також клієнтам пропонують багаторазові зручні екоторбинки. У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував ще один сміливий експеримент – покупцям надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам. Це місткі (до 25 кг) екоящики. Такі коробки виготовлені з переробленого картону і після багаторазового використання можуть бути відправлені на подальшу переробку. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара дуже зручна й ергономічна.
Олена Стрілка
До теми
- Замки Закарпаття – в новій експозиції обласного краєзнавчого музею
- "Мені на позиції не потрібен такий, що не боїться. І боягуз не потрібен". Щоденник піхотинця, родичі якого служать в армії РФ
- Христина Керита: «Життя у мене видалося складним, але я не нарікаю»
- «Після того, як ми «прокосили» ворожу посадку «Шилкою», наші штурмовики зайшли туди майже без опору…» Історія бійця 128-ї бригади
- Наталя Зотова, репортерка, волонтерка, чиновниця, військова: "Два місяці на стабілізаційному пункті - найпотужніше, що сталося зі мною в житті"
- АТО, “Азов”, 11,5 місяців полону і повернення на службу. Історія бойової медикині, ужгородки Галини Зайцевої
- Реставрував найстаріший орган України: як закарпатець Шандор Шрайнер понад 15 років обслуговує музичні інструменти
- «Смак Ужгорода»: кулінарні картки з рецептами страв, які зможе приготувати кожен
- У Ставного є план. І не один. Як жити під час війни у селі і бачити перспективи
- «Я цілу ніч пробув у окопі з двома росіянами, котрі взяли мене в полон. Але вранці вийшов звідти до своїх, а вони залишилися назавжди…» Історія бійця 128-ї бригади
- Мріє повернутися у звільнений Маріуполь: Кіра Обединська про поранення, вивезення у ДНР і нагороду "Майбутнє України"
- "Дивлюсь на них і розумію, що все зробив правильно". Історія закарпатця, який став опікуном для трьох дітей
- «Я виріс тут, знаю всі місця з дитинства, тут живуть мої рідні – це моя земля. Тому мені є за що воювати…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у травні 1925-го
- Фільм закарпатця Дмитра Грешка “Дівіа” змагатиметься за Кришталевий глобус
- Розвідник "Азіат". Загиблий Герой із Ужгорода, головний сержант Віктор Кущик нагороджений трьома орденами "За мужність"
- «Я й від ФПВ тікав на швидкості 120 кілометрів, й під скиди потрапляв, і на протитанковій міні підривався… Але далі їжджу й ніколи не панікую!» Історія бійця 128-ї бригади Анатолія
- Інклюзивна кав’ярня “Янгол” святкує першу річницю: з якими викликами зіштовхнулися в роботі
- «На позиції мені не потрібен боєць, котрий нічого не боїться, бо він перший загине. І боягуз не потрібен…» Історія бійця 128 бригади Анатолія
- Пекар, який став мінометником. Історія бійця 156-ї окремої механізованої бригади з позивним «Мадяр»
До цієї новини немає коментарів